Planer inför Juli.
Har ni hittat några bra proppar i juli?:)
Nån som ska anmäla till Gävle 1 Juli? =)

Om Colt är bättre i sitt bakben så ska jag anmäla honom till gävle 1 Juli. 2.10 och sämre! =)

Jag har inte funderat så långt än…typ haha, nej men kanske blir det Gävle den 1:a ;)
Jag ska till Östersunds dubbeltrav den 20 - 22 juli :)
Propparna har jag kikat lite snabbt på, har konstaterat att alla mina har lopp. MEN innan Östersund är det Bodens dubbelhelg, och där kan ju mycket förändras, både tid och pengamässigt ;P Juppe har minst 6 lopp innan Östersund så, jaa…
Utöver Östersunds dubbeltrav så är Bodens ena dag av dubbeldagarna den 1 juli :) Sen blire inge mer!
Tyckte ni om Mantorps?
Mantorps proppar 1 juli var jättebra. Passar vid en snabb anblick massor av hästar i regionen. Tyvärr inte våra, men det förtar inte intrycket av att det är bra proppar.
Ska anmäla till Romme den 6 juli.

Jag ska anmäla ut Golf i 2.10 & sämre på Gävle 1 juli, om han inte har sänkt redan.

#7 Julia din rackare! ^^ Blir aldrig av med er! :P du får ta och köra ner honom under 2.00 så ja slipper möta er! :P haha!
ska anmäla till 6juli på romme och 1juli på gävle sedan har jag väl funderat på några andra banor också

#8, hahaha jag får väl lov att säga detsamma! xD

Bodens dubbeltrav 1juli - får inte missa!
sen blir det Lycksele minns inte datum men…
sen Östersunds dubbeltrav 20juli - bästa dagarna på hela året.
Skellefteå granpix 23juli - om jag nu får starta där, om jag starta trolla på Fredan i ös?..
#11, att Skellefteå Grandprix va dåligt lagt!? Dan efter söndagen på Östersunds dubbelhelg… *SUCK*

#12 jamen som faaan!
#12, hopplöst å vara med me Juppe juuu ;/

Romme 6.e Juli :) mer vet ja inte än.. :P
#5 Kul att höra! Synd att de inte passade er bara! :(

planer o planer, får se hur allt löper sig, tar en start i taget. En sak är säker att östersunds dubbeltrav alltid ett måste. Sen får jag se om det blir nå mer start med ponny men med dom stora blir det ett antal lopp=)
Syrran och 3åriga shettisen kommer att göra debut på Gävle 1 juli..

Jag ska till Östersunds dubbeltrav den 20-22 Juli:D

Jag sj har planer för att kvala mitt russ den 1:a juli på Gävle. Men ja vet int efetrsom hon haft problem me en liten hovböld, men skorna ska på nu oså börjar träningen igen. Hoppas på de bästa :)
Förhoppningsvis finns de lite proppar för Medalj med:)
Jag och min 3:åriga shettis Torpets Gynna kommer göra debut på gävle den 1 juli :)

Östersunds dubbeltrav lutar det åt..annars fanns de inte så mycket som passar:( blir dåligt med lopp både juni/juli..hoppas hösten blir bättre!

jägers 15;e max 800kr

#23 Har Jägers proppar kommit ut på sptf nu??

sen hoppas jag på Rättvik den 9onde.. också..

Ax den 8 juni, och dubbeltravet på Jägersro blir det, sen reser jag till USA :D

#25 nepp, men fick dom i brevlådan:D
De blir nog bara en tävlingsdag för Plexus i juli… synd, det är ju den månaden man kan starta som mest när man är ledig! :/ Tråkigt.. hoppas jag har missat någon prop!