Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 603 ggr
Colt
0

Information om Eskilstunas Dubbeltrav

Information om Eskilstunas Dubbeltrav 15-17 Juni finns på eps hemsida.
Samt information om festen på lördagen med buffé, artistuppträdanden m.m! Anmäl dig till festen redan nu för att försäkra dig om en plats.
www.eskilstunaponnytrav.com ->

Millaaann
0

Lite dumt att ni har lottningen på lördagen eftersom vissa kuskar kanske inte kan närvara då…

jessssica
0

Hmm ja måste väl fortsätta ringa jag då..Vi hade preluminärbokat ett rum men sen så skulle Susanne eller vi tydligen ringa eller nå tror ja..nån gång i maj…Men de har de inte gjort så undra om rummet är kvar då…det hoppas ja…

Men det är aldrig nån som svarar..varken Linnea eller Susanne:P:P:P :( :(

Colt
0

#2 Bokningen av rum är det enbart susanne som håller i.
Anledningen att du inte fått tag på mej är säkert eftersom jag går i skolan på dagarna! ;) Men jag kollar över mobilen så gott ja kan! :)

jessssica
0

Okej ;D Men nu ficka jag tag på na! :D:D ;P

Hannna
0

Varför är det bara 12 kuskar med i Kat A och 14 i Kat B? Om man nu ska ända upp till Eskilstuna så kunde man ju fylla loppen och hoppas på att komma med, eller är inte listorna klara ännu?

Ylva_Sundbyholm
0

#5 Jag ska ringa runt till sista reserverna nu i helgen, fick svar av två i  kat a igår att dom inte skulle vara med.

Så åter igen, är det någon som har nummret till följande personer?

• Ronneklev Anna
  • Åkerblom Felicia J

Skicka nummret till mig privat!

Kat b ska vara klart, fattas ett namn för att hon skulle återkomma med ett absolut ja.

Ylva

JennyBrunzell
0

HANNA SKA DU TILL ESKILS? Du ska få ta med lite saker hem till holm isåfall :D

Hannna
0

#7 Ja det ska jag:P Men Maija ska nog inte upp, ville inte åka upp en hel helg bara för att rida ett montélopp på fredagen, får se om hon ändrar sig. :P

amandahandersson
0

#6, Anna Ronneklev… Kolla Skellefteås hemsida, www.geocities.com/skellefteponnytrav. Ordförande Maria Larsson tror jag nämligen är hennes mamma ;p

JennyBrunzell
0

#8 FAN VAD BRAAAA ATT DU KOMMER :):) Hon messa mig imorse å sa att hon inte ska komma men jag ska tjata lite på henne :) hon går ju att övertala om man är snäll :P

amandahandersson
0