Information om Eskilstunas Dubbeltrav
Information om Eskilstunas Dubbeltrav 15-17 Juni finns på eps hemsida.
Samt information om festen på lördagen med buffé, artistuppträdanden m.m! Anmäl dig till festen redan nu för att försäkra dig om en plats.
www.eskilstunaponnytrav.com ->
Lite dumt att ni har lottningen på lördagen eftersom vissa kuskar kanske inte kan närvara då…

Hmm ja måste väl fortsätta ringa jag då..Vi hade preluminärbokat ett rum men sen så skulle Susanne eller vi tydligen ringa eller nå tror ja..nån gång i maj…Men de har de inte gjort så undra om rummet är kvar då…det hoppas ja…
Men det är aldrig nån som svarar..varken Linnea eller Susanne:P:P:P :( :(

#2 Bokningen av rum är det enbart susanne som håller i.
Anledningen att du inte fått tag på mej är säkert eftersom jag går i skolan på dagarna! ;) Men jag kollar över mobilen så gott ja kan! :)

Okej ;D Men nu ficka jag tag på na! :D:D ;P

Varför är det bara 12 kuskar med i Kat A och 14 i Kat B? Om man nu ska ända upp till Eskilstuna så kunde man ju fylla loppen och hoppas på att komma med, eller är inte listorna klara ännu?

#5 Jag ska ringa runt till sista reserverna nu i helgen, fick svar av två i kat a igår att dom inte skulle vara med.
Så åter igen, är det någon som har nummret till följande personer?
- Ronneklev Anna
- Åkerblom Felicia J
Skicka nummret till mig privat!
Kat b ska vara klart, fattas ett namn för att hon skulle återkomma med ett absolut ja.
Ylva
HANNA SKA DU TILL ESKILS? Du ska få ta med lite saker hem till holm isåfall :D

#7 Ja det ska jag:P Men Maija ska nog inte upp, ville inte åka upp en hel helg bara för att rida ett montélopp på fredagen, får se om hon ändrar sig. :P
#6, Anna Ronneklev… Kolla Skellefteås hemsida, www.geocities.com/skellefteponnytrav. Ordförande Maria Larsson tror jag nämligen är hennes mamma ;p
#8 FAN VAD BRAAAA ATT DU KOMMER :):) Hon messa mig imorse å sa att hon inte ska komma men jag ska tjata lite på henne :) hon går ju att övertala om man är snäll :P
#9, fel hemsideadress. www.geocities.com/skellefteponnytravklubb