Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttippa-tävlingar
Läst 1440 ggr
Winner04
0

Tippa Sprintermästaren 2012!

Tycker det vore roligt att se vad ni därute tror om dessa två fina lopp som körs under torsdag och fredag nästa vecka.

Kat B:

http://www.sptf.nu/startlistor/Hd_120705.PDF

Kat A:

http://www.sptf.nu/startlistor/Hd_120706.PDF

Glad

VeronicaP
3

Kat B tippar jag

1. Zisssel
  2. Miniatyr
  3. Tequila
  4. Amazon

Tror att Amazon kan strida hårt om 3:e platsen.

Kat A

1. Skorpans CC
  2. Emmeros Kometta
  3. Farmens Razer

Här tror jag det kommer att stå hårt mellan Kometta och Razer om 3:e platsen

Lycka till alla

OliviaL
1

Kat B

1. Zissel

2. Miniatyr

3. Amazon

Kat. A

1.Skorpan C.C

2. Farmens Razer

1. **Emmeros Kometta

Lycka till alla som startar under dessa 2 dagarna! =D**

Djungelboken
1

Kat B vinnare heter Zizzel som har en hård upploppstrid med Miniatyr följd av Amazon. Kat À där vinner Skorpan C C enkelt före Kometta och Razer som strider om andraplatsen.

Winner04
0

Putt :)

Vad jag tycker kommer ikväll!

Kiimzan
2

Kat B

1. Zissel

2. Miniatyr

3. Tror att det blir Tequila som gjorde ett väldigt fint lopp i sin senaste start och även satte nytt rekord.

Kat A

1. Skorpan c.c.

2. Emmeros Kometta

3. Farmens Razer

Detta var mina tippningar. Lycka till alla startande! Skrattande

dextrosol
2

Kategori A

4. Skorpan C.C. - Har gått bra i nästan alla dess lopp, bekymmer sist, snabbaste ekipaget, borde vinna här

6. Emmeros Kometta - Gick nyligen rekord på 6:e plats, diskad sist, hett platsbud

3. Farmens Razer - Har fått svåra lopp, rutinerad ponny med ägaren upp i sulkeyn, kan gå bra.

5. My Lollipopp - Gick rekord på Jägersro näst senast, 6:a på 3.13 sist, får svårt att vinna.

1. Allgunnens Dolly - Har fastnat på 3.20-tider, gick dåligt senast, borde bli nöjd om 3:a.

2. Dalsgårds Nimbus - Långsammast och orutinerade ekipaget här, tur behövs för bra placering.

Winner04
2

Blev visst vid lunch istället för ikväll! Flört

KAT A:

Här tror jag vinnaren heter Skorpan C.C. som är en riktigt fin häst. Leder från start till mål. Det blir dock fight om 2:a platsen mellanFarmens Razer och Emmeros Kometta där jag tror att Farmens Razer tar 2:a platsen med ett huvud.

Håller en extra tumme för Emmelie, Felicia och My Lollipop! Glad

KAT B:

Marta II - Har jag ännu inte sett live men verkar vara en trevlig häst. Hon har utvecklats en hel del från förra säsongen och verkar gå från klarhet till klarhet! En fint stammad häst..

Imorin - Har utvecklats en del sen förra säsongen. Jag vet att detta är en kille med nerver och att Emmelie gör ett fint jobb med honom. Får hoppas att poletten trillar ner just i detta lopp!

Amazon - Är en av mina favoriter. Riktigt fin häst som rör sig så himla fint. Har endast gjort två starter iår och är, enligt mig, svårbedömd men fart finns det i denna dam.

Te-Quila - Denna dam har enorm egenvilja och är väldigt speciell. Det är mycket jobb med henne. Form har hon och senast så gjorde hon ett superfint lopp. Är nöjd om hon sköter sig och travar fint, hoppas innerligt att damen vaknar på rätt sida och gör det hon älskar!

Miniatyr - Såg jag på Lindesberg där han var riktigt fin. Gick en strålande tid senast på Eskilstuna och jag tror inte han gör sämre ifrån sig denna dag.

Granöstusensköna - En riktigt fin dam som inte bara travar snyggt utan är riktigt fin att titta på. Har utvecklats sen förra säsongen och håller hon benen i styr kan hon och Micky få en finfin placering. Såg henne på Jägerso vid seger iår och hon såg super ut!

Zissel - Är kullens topp. Presterade den superfina tiden 1.53,4 redan i maj månad och har efter det presterat fina tider. Klarar hon resan bra och visar sig från sin rätta sida så vinner hon detta!

Tippar ej ordningen i loppet då jag själv kör.. Men all lycka till alla startande Glad

StallHultatorpet
2

KAT B..

gissar och hoppas på att Marta II vinner :)Glad

Winner04
0

Cool

Millaaann
2

1 Zissel 2 Te-quila 3 Miniatyr Lycka till alla!! :-)

Migfårmankrama
2

Kat b.
1.Zissel
2. Te-Quila
3. Miniatyr

Hejar extra mycket på Emmelie och Imorin & Josefin med Zissel! :)

Kat a
**Kör själv nummer 5 My Lollipopp så hejar mycket på oss ;)

**Lycka till alla som ska starta eller har en starthäst med! :)