Tippningar, lycksele 9/7
Skulle vara roligt med lite tippningar
Provar väll tippa lite, har inte tippat på år och dar, men ett försök kan jag göra!
Lopp 1: Kör själv, Solos Mysli.
Lopp 2: Lite svårt när man inte riktigt vet hur hästarna går, men om Biela håller sig på benen tror jag att hon kan plocka ihop sina tillägg och komma bland de tre första, samma gäller Österås Turbo och Talang II.
Lopp 3: Här tror jag att Granat kan vara riktigt snabbt bland de främre hästarna trots tillägg, sedan tror jag att Solos Unika Primula som ofta är snabb i starten kan haka på Granat och kanske Bäckdalens Picazzo är med bland de främre hästarna?
Lopp 4: Razmus Raid är troligen som vanligt snabbt ute och tar sina långa ben till de främre hästarna på nolltid, Dar's Foxtrot kan nog vara och slåss om första tre tillsammans med Idefixen, jag misstänker att det blir ett spännande lopp trots att hästarna står ganska utspridda.
Lopp 6: Flertalet ostartade hästar vilket gör det svårt att veta exakt hur fort de går, men jag misstänker att Guldhagens Cloetta kan hålla sig i ledningen om inte Plomona II håller sig på benen och plockar ihop sina tillägg, även Sofia T och Hedvig Leaf kan finnas bland de främre hästarna.
Lopp 7: Ganska kort lopp, vilket kan göra det svårt för Othello II att hinna ikapp de främre hästarna, om han gör det blir det nog tight mellan honom och Lilleman Klöver, Jikas Lucky Bea och Askö Tiger som kommer vara framme och slåss om de främre platserna.
Lopp 8: Plomona II tar sig nog snabbt fram bland hästarna om hon här håller sig på benen, hon kan få slåss med Biela och Airiel i täten, kanske Österås Turbo håller sig kvar där framme?
Lopp 9: Här ser vi nog också Granat och Solos Unika Primula bland täthästarna, som trea blir det kanske Bäckdalens Picazzo.
Lopp 10: Kör själv, Solos Mysli även här.
Lopp 11: Slutligen ett litet shettislopp, gissar på att det blir Jikas Lucky Bea och Bäckdalens Lasvegas som blir etta och tvåa, men med det tillägget på dessa är Ronja inte helt chanslös, om hon nu inte är en av dom som avskyr att springa själv, det är sådant man inte vet!
Lopp 1: _Tror nog att Telis Prinziip kommer avancera fram ganska så snabbt. Hults Darito _kommer nog att försöka hänga på honom. Telis Prinziip gjorde ett bra lopp senast på tung bana i Skellefteå och vann lätt. Tredje platsen är ganska så öppen men tror att Love Is vill försöka hänga på.
11-10-9 outsider:2
Lopp 2: Tror att Fossil kommer att komma till täten och försöka försvara den. Bakom kommer Österås Turbo och Talang II som kommer försöka klättra uppför i loppet. Tycker ändå att loppet ganska öppet.
3-7-8 outsider: 6
_Lopp 3:_ _Tror att Bäckdalens Picazzo kommer att avancera fram snabbt. Vann senast på nytt rekord. Granat kommer att avancera fort, han är ganska så bra från start och kommer nog att utmana Bäckdalens Picazzo. Granat har inga problem med tillägg.
8-5-3 outsider:6
Lopp 4: Har själv Lojstas Starlight så tippar inte här.
Lopp 6: Plomona II är den stora segermaskinen som har sänkt sitt rekord i varje seger sen hon kom till Frida Simonsson. Tror att hon kommer att ta en ganska så lätt seger. Hedvig Leaf kommer nog att hänga på där som två. Tycker att det är ganska så öppet om tredje platsen.
7-6-? outsider: 1
Lopp 7: Tycker att detta är det mest öppna loppet på hela dagen. Tror att Jikas Lucky Bea kommer ta täten och sen så kommer nog Askö Tiger att komma bakom. Tredje platsen är ganska öppen men tror att det blir **Othello II.
**3-1-7 outsider: 6
Lopp 8: Har själv lojstas starlight så tippar inte här.
Lopp 9: Bäckdalens Picazzo kommer att storma till ledningen för om man ser på raden så har han en 3, 2 och en 1 iår. Granat kommer snabbt vara uppe i ledning om han inte galopperar. Tredjeplatsen är öppen.
8-4-9 outsider: 5
Lopp 9: Love Is och Hedvig Leaf kommer nog att vara tillsammans framme i täten. Telis Prinziip kommer att komma till täten ganska fort tror jag eller i allafall vara med bland täthästarna. Ganska öppet lopp.
3-1-2 outsider: 8
Lopp 10: Tror att Bäckdalens LasVegas kommer vinna detta lopp.Ronja sänkte rekordet förra starten.
3-1-2_
Kom igen, tippa!
Putt!
Tippa nu !:D
Testar en tippnning =)
Lopp 1
10-13-8
Lopp 2
8-10-9 (kör nr 1)
Lopp 3
6-8-1
Lopp 4