Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 2130 ggr
Kajhugo
0

Mantorp 15 juli

Millaaann
0

Varför får man inte värma i rätvarv?

ruffe
0

Den frågan passar MPTK på och ber er vända er till Stor travet med. Var något om att inte storhästar såg ponnier.

Millaaann
0

Ok, men om det inte är varmblod på banan kan man väl få köra rätvarv? :)

ruffe
0

Nej inte för stortravet och MPTK hänvisar till dom

stallnysater
0

vid förra insprängda loppet så sa dom i högtalarna att man endast fick värma i bakvarv, trots detta så såg jag iallafall ett ekipage värma i rätvarv…

Ska det inte vara någon bilprovstart för ponnysarna?

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

ruffe
0

#5 Varför undrar du, har du startande? det har jag inte sett men i vilket fall

MPTK kan inte ta ansvar vad du har sett. Nu står det som det  står i infon.

Jag tror inte dessa hästar behöver se bilen då dom alla är vana vid denna typ av lopp. Och i vilket fall kan man inte köra bilprovstarter i bakvarv.

Men om nån har en häst som går 1:25 eller liknande kan ni säkert ringa MP och fråga fall ni får vara med i stora provstarten.

stallnysater
0

#6 Här var man minsann på hugget!! Även fast man inte har häst till start så kan man väl få fråga??? Man behöver inte vara otrevlig för det!!!

Anledningen att jag undrade om det var någon provstart bakom bilen för ponnysar var för att jag tänkte att då finns det ju chans att värma i rätvarv ;)

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

ruffe
0

*7 Vem är otrevlig? Jag förstår bara inte vad du vill ha ut med dina påstånden? Och självklart skulle provstart bakom bilen vara med i info så den frågan känns obefogad.

Kajhugo
0

Idag kom programmet i brevlådan, jag hoppas det gäller alla deltagare.

Millaaann
0

Jag har inte fått något program idag. Sen så tycker jag att det är väl den arrangerande klubben som ska föra vidare information/frågor från deltagarna till någon som vet, eller? Och alla hästar är faktiskt inte vana vid bil, en del har bara varit bakom bilen 2-3ggr, det tycker inte jag är särskilt mycket… Jag tycker det är lite konstiga svar som både jag Sandra fått..

Kajhugo
0

Tråkigt # 10, då hoppas jag det kommer imorgon.

ruffe
0

#10 det var ju tråkigt att höra. Ni får ju tolka svaren som ni vill.

Jag tänker inte klaga men vi har gjort så mycket vi har kunnat för värmningarna men det är nej från stortravet.