Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettresultat
Läst 849 ggr
ozzkan
0

Största seger?

Alltså, med hur lång sträcka har du vunnit med jämfört med tvåan???

juliapettersson
0

60-80 meter har några av mina legat på.

olivialundgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

upploppet.:D knappt körd :)

ozzkan
0

Jag har vunnit med 150 m på Halmstad, ganska onödigt

PromiseMinanMorfeus
0

Hela upploppet 2 ggr..

Nitro
0

Jag har vunnit med såhär mkt ;) -->

Nejdå, men har väl vunnit med hela upploppet nån gång. såå onödigt.

ozzkan
0

För att se vem som vinner upploppskamper bakifrån brukar ja titta på hjulen, men då hade ja trott att du förlorat för Domino hade en liten sulky! :P

amandahandersson
0

Zolle vann väll med god marginal när han vann… Han gick 2.27, 2:an gick 2.29 och hade 60 meter tillägg.

juliapettersson
0

Rätt stor seger för Ylva här ;)

Hannna
0

Vet inte riktigt, jag vann med 14 sek med Mareld på jägers ner till 2:an, 11 sek på Kalmar, och då kom 2:an in på tiden 1.46,8 så det motsvarar drygt 100m ialla fall. Men lilla Lady slår nog allt, ny utrustning på hd och hon sänkte från 3.20 till 3.03, vann med 26(!) sekunder ner till 2:an. Men skulle förlorat om inte Sessan blivit diskad 100m kvar;) Sedan har det väl blivit någon överlägsen segrer med Domino och även andra ponnier genom åren:P

nemesis
0

jag startade 240 meter efter i ett lopp men vann ändå med hela upploppet…det var med en riktigt bra häst.

FridaSimonsson
0

Jag har vunnit med hela upploppet okört dessutom ;p med hästar som velat springa ;D

iiirma
0

En halv längd tror jag väl.. har bara vunnit 3 ggr, andra gångerna huvud och nos ;)

Millaaann
0

Hmm ja d e la några 100m som längst tror jag :)

hannibal-roll
0

När Hannibal tog sin första seger vann han med ett halvt varv på Tomelilla, blir typ 250 meter. Jag kunde inte ta upp honom för då ville han vända upp! Nåväl, det gick ju bra ändå :)

JennyBrunzell
0

Mer än hela upploppet, det gick inte att köra saktare, isåfall skulle min häst ha skrittat!

divansson
0

har bara vunnit ett, nästan halva upploppet..

Eufemia
0

heh jag har aldrig vunnit :P men det kommer på dubbeltravet!

ponnytravkusk
0

På Östanåkra med min ena shettis Sprithe, höll jag på att varva sista hästen :)