Sundsvall-Boden
Nån som ska åka upp på bodens dubbeltrav som har plats över för mig och eventuellt 1 häst? Pm:a maila eller ring jenka281@hotmail.com 0768213800

Du kan ju alltid ta kustbussen till .. .nånstans :P Jag vet inte om den går ända till Boden ? Aja, men bussen går nog alltid !
Men pållan får du nog skicka med nån isf .. :)

Du kan väl åka buss me mig då? vi kan tälta vettja;) haha blir så drygt o åka bussen själv..

Haha, deet har du rätt i, det är drygt att åka buss själv .. usch :P Undra hur lång tid de skulle ta dit :O
Ett problem är att jag inte har starthäst ;) Men, å andra sidan kan man ju vara fotograf över en hel helg .. :D

#3 JA DU SKA KOMMA

#4 Jag ? :O:P

Ja du å jennifeR:D för du ska fota mig å mina pållar:D å ha kulö :D

men mirre, de kan väl inte ta så många timmar xD bara nåra.. fast om ja åker buss har ja nog ingen häst me mig:P
De tar typ 8 timmar från Sundsvall till Boden me buss ;)

Haha lungt att vi åker då;) fast kan ju hoppas att nån har plats för min lilla pålla oxå xD hon är så löiten så hon får kanske plats i nått bagage utrymme?.O
Dom har stort bagageutrymme :D x)

javisst:D och min pålla är liten;)
#11, exakt ;) Den behöver ju bara ett eget säte påp bussen egentligen?? ^^

ja visst, hon lär ju lätt få plats:D

Haha härregud ;P Jag tror att vi får börja gå redan nu Jenka .. ;P Palla åka buss i 8 timmar ! :| Det var nog jobbigt att åka från Valla hem till Sundsvall med några fylleskallar .. uscha :P
#6 Eller så kan ni komma ner till Bergsåker xD

#15 Haha, vad dryygt ;P Äre ingen som vill släpa med sig en husvagn ? xD Då kan jag bo i den ;P

Hihi visst, ananrs kan vi ju alltid tälta?;)

#17 Haha men husvagn är bättre :D Tycker jag iaf .. ;) Musik, kylskåp, sängar osv .. förutsatt att vi har ström då ;)

haha aa visst;)

Ingen som har en plats över?
jag har åkt buss från skellefteå till sundsvall :P så jobbigt är det igentligen inte . men de e ju endå en liten bit till boden här ifrån kanske 13 mil eller något :P