Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 311 ggr
ruter
0

Startlistor Eskilstuna 15 juni

Fredagens startlistor

amandahandersson
0

Thanks! När kom söndans?

juliapettersson
0

Hoho, vilken röta! Spår 1 i både lopp 4 & 14 ;)

ryttarn
0

Av 5 anmälningar fick vi 2 lopp….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Colt
0

#3 Söndagens Listor har ju inte kommit än.

Cherriese
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

härligt.. :D

Colt
0

Här är till söndagen.

jessssica
0

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååh, fyfan va förbannad ja blev…………….de har satt med mig i heelt feeel lopp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skulle ringa till sptf i morron, men som att det skulle gå att ändras på…Synd, hade bokart rum o allt, det skulle blivit en kul helg…synd…. Skrikandes :@ :(

Kristina-
0

Trist att inte Tysons lopp blev av. Hur många var anmälda, eller hur få rättare sagt ?

equuleus
0

#7 Klart det går att ändras på om klubben gjort fel. Går att korrigera inom 24h.

amandahandersson
0

#7, ring klubben fort som bara den! Bör gå att ändra… jag gjorde misstaget som väntade en dag för länge när samam sak hände mig närdet var Östersunds dubbeltrav.

jessssica
0

Jo, förhoppningsvis går det…………Men det har hänt liknande saker förut, fast en annan klubb och då gick det inte när startlistorna va ute :/ Men hoppas det går nu…

jessssica
0

#10Japp!! ;) Kunde ringa tidigast i morron till Sptf, ringde nyss till klubben

Geminii
0

Såg fram emot att starta ETT lopp på fredagen men men så blev det inte pga att ett fel har uppstått och anmälningen har kommit bort. Synd för det var ett väldigt bra lopp.:(:(

Jennie_A
0

Tråkigt att det inte blev något för de russ som tjänast mest pengar på söndagen! Var är alla som startar i fredagens montélopp tro?

Nitro
0

#14 Mina två är i hagen och göttar sej Cool

Jennie_A
0

#15 Just det, Pigall kan ju ändå inte starta. Ni ska väl till Valla nästa onsdag… Lycka till där då!

linnrisedal
0

Fina och välfyllda lopp

Nitro
0

#16 Tackar !

ozzkan
0

Vf anmälde ja inte hit!!! Okej, de e en bit o åka men hade ju rätt bra lopp! Dumt gjort, borde ha kollat bättre.

jaegeer
0

vafan jag kom ju inte äns med…

natalie_
0

obss nicigt motstånd i monten stakars sputnic på 3,11=P

Fanny.H
0

Min dator är knäpp. Är det någon som kan kolla om Fame och Nordanåkers Titan är med i shettiskvalen? Skulle vara jättesnällt. :)

ElinLilja
0

#22 Titan är med som nr 1 men Fame står inte med

Odena
0

#22 Nordanåkers Titan är med men inte Fame// opps det var redan skrivet Generad

Fanny.H
0

Okej, tack så mkt. :)

amandahandersson
0

Är kvalen fulla, eller varför kommer inte alla hästar som vill kvala med??

Geminii
0

nu är jag glad igen..gemini är med som nummer ett på volten..perfekt!!

jessssica
0

Usch usch, RINGDE till sptf precis som klubben sa vi skulle göra i morse, men det gick inte att ändra på, så vi får väl stryka han då eftersom han står med i helt fel lopp….Fy skäms!! Aja så kan det ju gå ibland men liknande saker händer ju då o då på alla klubbar, kolla nogrannare!!!!!!!!!!!!! Tack ;);)

juliapettersson
0

Tippa lite :)

MarleneGustafsson
0

Listan är väl uppdaterad på Sptf?

Teja-Bea
0

Mina anmälningar hade oxå kommit på vift… Fick plats med 2 starter av 5 möjliga.. tråkigt när det blir så. Där var det faktiskt negativt att klubben var så snabba in till sptf med listorna!

Men men! Jag ser fram emot söndagens kusk SM lopp!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

juliapettersson
0

Tänkte på fredagen; hur blir det med pauser och sådant? Eftersom det börjar halv sju. Vet att det brukar ta ganska lång tid på Eskils… Jag är med i sista loppet, och ska åka hem sedan :P

Ronaldoo
0

När kommer listan på HÄSTARNA till KUSK -Eliten? KOmmer det någon?

jessssica
0

#30 Jopp :/, det står att den är uppadetrad typ kl 11.45, 12:e juni, vi ringde på morgonen samma dag alltså innan det gått 24h, ringde så tidigt som möjligt, men de kunde TYdligen inte ändra på min ponny…Fundersam