Bilder Lycksele 9/7
har fotat. men inte kollat vad som fastnade, det blir imorgon 
Jag har fotat!:)
Fossil skulle vara roligt att se bilder på! :D Om nån har fått han på bild? :)
Dom som ha bilder på Näsvallens Frilla och Talang II får också jätte gärna lägga upp dom:)

Om någon har bilder på Bäckdalens Lasvegas så får ni mer än gärna skicka! :D
Han gick i lopp sju (ljusbruna) och hade nummer 5 och även i lopp elva (orange) där han hade nummer 3 :)
Någon som fick nått kort på Coco Chanel grön 5:a Guldhagens Cloetta svart 6:a maria.joensson@hotmail.com

Skrev lite fel :) Guldhagens Cloetta svart 1:a

Skulle villa ha på Fossil
lopp2 nr 3
lopp10 nr 12 :)
Om någon fångade:
Lilleman Klöver Röd 1:a och Ljusbrun 6:a eller Gläntans Mille Ljusgrön 3:a för ni jätte gärna skicka till exita_mille@hotmail.com , eller lägga upp här. 
har fotat!

Maila mig snälla Ellen :)
kan jag göra Frida :)
#1, #2 & #13 om ni har bilder på Razmus får ni gääärna skicka dom till emmyyh@live.se :)
Om någon fick kort på Österås Turbo blå 7a och lila 2a samt Othello II röd 3a får jättegärna skicka de till thelmis99@hotmail.com :)
Om någon fick på salve blå 1 och rosa 11 får ni gärna maila till reijo_love@hotmail.com :)

#1, #2 & #11 Jennydjupenstrom@hotmail.com :)
Är det någon som har bilder på Granat röd 8 och ljusgrön 8 och Othello II ljusbrun 7. Skicka till sacul2000@hotmail.se 
Har bilder på dom flesta :) Ni får gärna PM:a mig så skickar jag bilder:)
hannah kan du skicka någar bilder på otto och granat om du har några :)
jodå, har ganska många faktiskt:)
om någon fick bild på Katrinebergs Indie blå 4 och rosa 9 skicka till jesper.rosdahl@hotmail.se
bra:)
Fick också på Granat & Otto :) ska jag skicka?
Fick några på Fossil, vill du ha dom? :)
Fick någon på Razmus :) Ska jag skicka dom ? =)

#22 Jag fick en jättefin bild på Indie, tyvärr så står hon nästan på bakbenen ser det ut som då hon är på väg i glaopp, men bilden är knivskarp 
Någon som fick på Palmbackens Fijona från kvalet??
#24 du får gärna skicka dom på razmus!! :) emmyyh@live.se
#25 kan du skicka den till mig
jesper.rosdahl@hotmail.se

Någon som fick bilder på mattino (Gul 2) och hedvig leaf ( svart 6 och rosa 1)? Om ni har nån bild får ni gärna skicka dom till mig perre_telia@hotmail.com :)
#29 jag har några bilder på dom :)
Någon som har bild på katrinebergs indie blå 4 och på frodo bagger lila 4 maila gärna dom till fredde_love98@hotmail.com
Fick några på Mattino :)

Hannah fick du några på Plomona och Telis prinziip! Maila gärna till mig. Fridasimonssoon@hotmail.com

Om någon har bilder på Zeus Blå 10 och Lila 5, får ni gärna skicka dem till h_einarsson@tele2.se

#24 ja jag vill ha bilderna på Fossil :))
Var det någon som fick bilder på Eternell? Gul 6 och Svart 3 ? :)
Då får ni gärna maila dom till mig :)
Kommer att lägga upp bilder på facebook. Gå med i gruppen Travfoton :) Där finns massor med bilder från tidigare år :)

#30 och 32 hade ni kunnat maila mig dom?:) perre_telia@hotmail.com
har mejlat dig :)