Förlora licensen
Då jag måste köra fyra lopp i år för att inte förlora licensen, så söker jag ett russ att få tävla i nått lopp i trav eller monte :)
Hör gärna av dig på 070-299 80 36 Linn :)
Det står inte på din presentation var du bor.Men att du har tre egna hästar, varför inte starta någon av dem?
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Jag har två hästar hemma nu ett russ som är skadat o inte kan tävla längre, och en shettis men är jag 17 år så får inte tävla shettis längre :) Jag bor i Borlänge, hemma bana Romme :)
Du vet väl att du kan lika gärna köra provlopp för att behålla din licens. Prata med de som är ansvariga för licensutbildningen på din bana så kan du säkert få köra ihop med de som är nya licenstagare. Det brukar vara lättare att få låna ponnys till sådana lopp.
Undrar hur idealtidsloppen räknas… Det är ju en godkänd start.. där kan det kanske vara lättare att låna häst till.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Jag hade tänkt göra så men på min bana blir det antagligen ingen licenskurs i år :)
Men precis som #4 skriver sä borde idealtidsloppen gälla. Lättare att få låna ponny till det, skulle jag tro.
Du kanske kan hjälpa någon med att kvala en ponny. Det räknas ju också.
Den finns ingen bana i närheten annars som du kan åka till? Det blir kanske för långt?
I kvallopp måste man ha licens……

Jag har licens, men om jag inte kör fyra lopp i år så har jag ingen licens nästa år :)