Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1289 ggr
hiprex
0

Young power final 2007

startlistan har inte kommit änn men vem tror ni vinner young power?vilka inkvalade tänker inte starta??

juliapettersson
0

Jag tror och hejar på Lojstas Starlight! Han borde vara den som står bäst till?

divansson
0

hoppas också på Lojstas Starlight..

juventus
0

Jag medCool

Jagz
0

… och jag hejar också på Lojstas Starlight :)

divansson
0

hitills verkar vel alla vara sams?

hiprex
0

vem är de?

Bergas-Flisa
0

Hoppas att nåån häst från gävle vinner:D men det skulle juh vara kul om min polle iallafall kunde bli placerad!

hiprex
0

#7 hur fort kan din pålle springa då??de lär väll vinna på säkert 2.00 nånting tror jag eller fortare….

hiprex
0

#7 hur fort kan din pålle springa då??de lär väll vinna på säkert 2.00 nånting tror jag eller fortare….

tearsofmemories
0

Ja hoppas på att nån från gävle vinner:)

Bergas-Flisa
0

# 8  jag vet inte hur fort hon springer har inte klockat nå sen senaste starten men kan snabbare en va hon sprang då!

Trav_
0

Själv så tror jag att vinnaren kommer att gå  en tid runt 2.00 och att sista placeringarna kommer att gå runt 08. Gävle hästarna hoppas man ju såklart på men dom måste förbättra sig väldigt om dom ska ha en chans i detta hårda lopp.

hiprex
0

#12 jag instämmer detta e ett geting bo

tearsofmemories
0

Ronja Alm med ponnyn Cocos kan vara svår att ta om de står bra till o går runt de fina tiderna som han gör hemma o på byggde travet de var me på. Grymt fin häst med överaskningar gömda i bakskorna. eller vad säger ni?

amandahandersson
0

Vart är startlistan?

tearsofmemories
0

#15 Startlistan har inte kommit ut än , si himla segt ibland bara "/

GranoStall
0

Kul att så många hejar på våran häst. Jag tror att segertiden kommer bli under 2 minuter, så vi hoppas att Starre håller reda på fötterna och travar som vi vet att han kan trava.

amandahandersson
0

Har sett startlistan från kanal 75. Tror faktiskt Ljugens Krabat kan ha en bra chans.

tearsofmemories
0

#18 Då kanske listorna kmr ut på sptf snart då?

amandahandersson
0

#19, ja, dom borde välla komma på måndag tycker jag ;)

juliapettersson
0

Startlistan

amandahandersson
0

Jag tror på Lojsta Starlight, Broängens Primör eller Ljugens Krabat.

Bumbi
0

BROÄNGENS PRIMÖR!!!!  Jag och Klippen tätt efter:P Haha!Flört

Michy
0

Jag håller på Nicklas & Krabaten..:D

Trav_
0

som jag sa gävle hästarna måste vara 100 % förbättrad för att ha en chans, blir svårt för dom i detta lopp. Segern kommer att stå mellan Broängens Primör, lojsta starlight, Ljungens krabat, Fantazia och winst!

SofiaLindh
0

hoppas på gävle pållarna :D

sofia-
0

Jag hejar på Kotick men jag tror nog att Lojstas Starlight vinner

Valkyria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

HEJA GÄVLEHÄSTAR och Winst :D

TorpetsGynna
0

Hejja GÄVLEHÄSTARNA ;D

natalie_
0

hejja!winst från romme!lycka till;)

marans
0

Jag håller på dom gamla Boden hästarna Hipprex,Ljungens Krabat eller Broängens Primör Glad LYCKA TILL

tearsofmemories
0

Jag håller lugnt på Gävle hästarna. Jag tror på Cocos eller Skogsdala Appollo. De har visat mkt fina framstegt o har gått fint de senaste gångerna både i träning o tävling.

JennyBrunzell
0

Broängens primör vinner :)

NatthaBlom
0

Broängens Primör eller Ljugens Krabat tror jag kommer va där fraam! Vore kul om Hiprex också gjorde ett fiint lopp:) Men kom ihåg att ni får inte köra fortare än vad jag gjorde i förra årets final;) haha

Rebeckaernst
0

Jag tror Rebecka Ernst kan va med i slutstriden. Hon kändes mycket fin på 2.05 i 500 meters intervallerna.

Hoppas på alla Gävle hästarna!

Sarali
0

Heja Rättvik !!!!