Russvalack utlånas!
Jag gör en intresse koll om det finns nån som skulle vara intresserad av att låna min super snälla russ valack!
Skogsdala Rebylon (Klöver), född-99, har ett rekord på 2.07. Jätte snäll att köra, rida, sko, klippa & lasta! Van att både gå på lösdrift & stå på box.
Han är mitt guld hjärta, han lånas endast ut pga att jag inte har tid!
Om han lånas ut, ska det vara på en längre tid..
Om du är seriös så hör gärna av dej! Han finns i ullånger (mitt i mellan H-sand & Ö-vik)
Sofiestrindlund@hotmail.com 073-9818034
Är han lättkörd i lopp? Går han bra ihop med andra hästar i hagen? Pigg/lat? Skulle du inte kunna tänka dig sälja han? :)
Maila för mer info! Ej till salu!
Hej!
jag har skickat ett meddelande
Annonsen är ej längre aktuell :)
Puttar åter igen upp killen! Då det har blivit ändrade planer för dom som var intresserad :)
Finns det nån intresserad? Har mer kapacitet med rätt kusk! :) Utlånas minst 2 år!

Hej kontaktade dig förra gången ang denna annons. Jag är fortfarande väldigt intresserad hör gärna av dig till mig på 070-2998036 då jag försökt få tag på dig men inte fått något svar. Linn 
Puttar upp grabben :)
Ändrar här lite & meddelar att jag söker en fodervärd i västernorrlands län, gärna en rutinerad kusk! :) Han ska starta på solänget den 5/8 :)
Vi finns i timrå och tillhör bergsåker.!!

Synd att du inte kan tänka dig Dalarna då det finns en go superhästtjej som har kontaktat dig 
Ja, jag vill ju ha han nära så jag kan träffa han! :) Åh sen om det händer han nånting å han står 50-60 mil bort, Nej det vill jag inte! :/
Upp med finaste grabben! :)
synd att jag inte bor i västernorrland, då jag var väldigt intresserad av honom..
Ja :/ Vill ha nära till grabben helst! :)
Annonsen är ej längre aktuell! :D