Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 482 ggr
Mixie
0

Eskilstuna dubbeltrav!

Några som vill ge sig på att tippa? ;)

//Mickan

Teja-Bea
0

Det finns chansvärdering i programmet.. Kika där!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

trogen
0

vi som inte har pogram då skulle man kunna få se tippningarna nån stans? ;)

Colt
0

Lopp 1

Broängens Jocke gick en bra tid i kvalet helt utan press, kevin styr nog honom till seger i det här loppet.
Efter honom blir det nog hårt om andra priset, jag tror det kommer att stå mellan Nemo Neen och Emmeros Aloette, segrande ur den striden blir nog Emmeros Aloette som gick rekord senaste starten vilket tyder på att hon har formen.

1-10-9

Colt
0

Lopp 2

I det här loppet tar Thyra Tyrann hand om täten, frågan är om Mr After Eight kommer att hinna i fatt från sina tillägg, gör han det så har han nog även Tackla med sig hack i häl.
Segrande ur striden går nog Mr After Eight.

15-6-14

Colt
0

Lopp 3

Stillman drar i från i starten med Tejas Bon-Mickette efter sig. Det dröjjer nog inte lång tid innan Gläntans Facit tar in och tar hand om ledningen.
In på upploppet så tror jag fortfarande att vi har Gläntans Facit i ledning som också tar hem loppet, efter honom har Klöwer Nefele tagit in och kniper andra platsen!
Det blir tufft om tredjeplatsen men Tejas Bon Mickette drar det längsta strået och tar den sista pallplatsen!

10-14-6

Colt
0

Lopp 4

Kapable Dars Golf tar starten. Pärito är ofta med i segerstriden och det kommer han nog att vara även i detta fall, han tar in och vinner loppet, under loppets gång har nog även Hults Pirita tagit in men det blir hårt om tredjeplatsen. men trots det tror jag Hults Pirita tar den en knapp längt före Lakritsa.

Colt
0

Måntorps Jazz tog en seger i debuten på en fin tid, han har nog mer att ge och tar segern, tätt efter honom kommer Vit Korall och tar hand om andra platsen. Det blir många om tredjeplatsen. Nords Agazzi, Alkatraz och Kompisan är nog dem som kampas om priset, jag tror tredjepriset går till Nords Agazzi som varit mycket jämn de senaste starterna.
**
3-9-12**

Colt
0

Lopp  6

På pallen i det här loppet kommer det nog stå tre mycket kapabla russdamer. Kapable Hults Chikita kommer nog att vinna loppet, hon har gått mycket bra i år. Celine tog en seger i senaste sverigeloppet försöket på Eskilstuna och såg mycket övertygande ut, hon tar nog andra platsen.
Dolly Roll övertygade även hon i sitt sverigeloppet försök på Färjestad, Rebecka stryr henne nog till tredjeplatsen.

8-9-6

Colt
0

Lopp 7

Pepito har gått snabbt de senastetvå starterna och lyckas nog ta in sina tillägg och vinna, men det är knappt, då Gläntans Facit säkert kommer att dra åt sig en bra ledning i från sin betydligt behagligare distans. Joline Jade hakar nog på Pepito och tar tredjeplatsen.

5-2-3

Colt
0

Lopp 8

Det här loppet kommer nog Tysse med sin fina kvaltid senast ta hem ganska enkelt. Om Romans travar så tar hon andra platsen då hon visat i kval och mellan galopperna att hon kan springa riktigt fort. Ruchko kvalade även han på en fin tid, en tid som i det här loppet kan räcka till tredjeplatsen!

**

9-2-1

**

Colt
0

Det är mina tips (som också finns i programmet) till Fredagens första lopp, hinner inte lägga ut fler, måste ner till travet och göra nytta nu! :)