Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1702 ggr
amandahandersson
0

Nordiskt mästerskap

Ser ut att kunna bli riktigt fartfyllda och jämna lopp!
Eller vad tror ni?

amandahandersson
5

Kat.A loppet ser riktigt fint ut! Här har Tuffs gått riktigt bra tid långt under 2.30 i kvalet, och är snabbast i fältet. Han utmanas närmast av Rosenbergs Roxette och även finska Flipper Aria som också travat under 2.30. Tror det kommer bli en jämn uppgörelse även fast Tuffs har någon sekund snabbare rekord.

Kat.B loppet kan jag helt opatriskt Oskyldig säga att det ser bra ut för Razmus Raid. En Razmus på humör förlorar inte och han är obesegrad i år när han skött sig. Närmast kommer Fe'rgus, som travade en fin 1.45 tid i ett snabbt fält på Jägersro. Det är en häst med mycket fartresurser. Jag tippar på att det är dem som gör upp om segern!
Bakom de ser det jämt ut med flera hästar som travar kring 47. Kanske någon pressar lite till!? Tror det kan bli grym körning och det kommer gå undan.

Winner04
1

Det tror jag med.. Kommer bli ett häftigt lopp och "synd" att Mantorp kör heldag denna dag, vore kul att vara på plats och se! Heja Razmus Raid och Emmy! Glad

VeronicaP
3

Jag håller tummarna för Ruffe och Lanso Ess lite extra ska erkännas , Lanso är i riktigt fin form nu och varit en stabilt fin herre .

Även Fergus från Danmark kan gå riktigt bra :)

På shettis sidan håller jag tummarna för Tuffs och Linus Olsson :)

amandahandersson
2

Emmy och Musse var på travsport.se's första sida idag! Roligt att loppet får uppmärksamhet! :)

Elsastubin
1

Håller tummarna extra för Rasmus Raid och Emmy Hansson! :D #4 jättekul när dom skriver om ponnytravet! :D lycka till Emmy och Rasmus! :D Lycka till alla som ska starta! :D

emmyhansson
0

taaack :D

fnut
8

Tror det blir hårt mellan Fe'rgus och Razmus Raid.

Själv åker jag från Sundsvall till Solvalla för att heja fram Fe'rgus! :')

Frickan_mary
4

Hejjar på Lanso Ess eller Ruffe!! :)))) Och Lanso såg fin ut på tingsryd i uttagningsloppet så tror nog att om han håller sig på benen kan han också vara ett hot för både Razmus Raid och Fe'rgus! & jag tror självklart att det finns fler som kan gå bra där framme i täten.. Loppet är inte kört förens det är kört och allt kan ju hända!

thilda-
2

Håller tummarna för Razmus raid :-)