Monté SM 2002 vem är vem?

Kat B:
Övre rad från höger: Bea Jacobsson (Valter), Sandra Svensson (Mogwli), Erika Persson (Marco II), Joanna Andresen (Hedenhös Dansa), Sofie Björklund (Gervides Trund), Jennifer Hansson (Nova II), Sandra Söderberg (Kung Sune), Nedre från höger: Michelle Ingerstad (Aida Roll), Louise Regny (Katitzi), Josefin Sandkvist (Maraton), Fanny Carlsson (Ernst Rasken), Emelie Eklöf (Harba)
Saknas gör Eva Hedlund (Chuchundra)

Kat A:
Övre rad från höger: Malin Albinsson (Figaro), Malin Lokby (Fagott), Fanny Nogerius (Umil), Jenny Malmqvist (Dollami), Camilla Ingerstad (Scott-Flake), Caroline Hammarström (Blizzard) Nedre rad från höger: Fhilip Lindstedt (Fridhems Gogo), Stefan Nilsson (Valdor), Alexandra Lindqvist (Cherrie), Sofia Adolfsson (Smedens Presto), Olivia Birkebro (Citrus II)
#2 #3 oj du hade koll! :) ;D
Vad roligt att se! Ingen som har fler bilder från gamla monté SM?
#5 Kände du igen Fanny? Det gjorde inte jag.
Haha! Klart jag gjorde! Fanny, Caroline H, Sandra S, Bea J, Jennifer H, Camilla I & Michelle I, Jenny M, Stefan N, Louise R, Sofia A. Så det var en del ja kände igen innan jag gick ner för å kolla namnen. Tänkte igenom vilka som var aktiva då. Det var de året Mille blev diskad för passgång…
#7 Nej, det året blev han diskad för galopp. Trots att han inte galopperat mer än en gång. Det var lite svårt att se vem som var vem för domarna då det var väldigt tight i loppen och många shettisar var svarta.
Passgång blev han diskad för i sin sista start på Färjestad. Det är nog det du tänker på.
Vem vann resp. kat.? :)
Kat A vanns av Dollami och Kat B vanns av Katitzi.
Hva ble kilometertiden på Dollami?
#11 Kommer inte riktigt ihåg men tror det var runt 2.30