Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 431 ggr
AndreaJonsson
0

Eskilstunas dubbeltrav

Hejsan:) vilka här va med på eskilstunas dubbeltrav nu denna helg?:)

Fanny.H
0

Jag var med. Kvalade Nordanåkers Titan och startade Dalsgårds Boheme i lopp 5 på fredagen.

Backman
0

Jag var med i shettismontén och red Pepito 2, slutade på en 2:a plats! Glad

http://vickelbyponny.blogg.se

Mixie
0

Jag körde Oddny i lopp 8 vi tog vår första placering och hamnade på en 3e plats ;)

//Mickan

AndreaJonsson
0

va roligt grattis:)

Mixie
0

Måste tillägga i inlägg #3 att hon sänkte från 2.40.9 till 2.29.8 =D

//Mickan

jessssica
0

Var där hela helgen med mitt russ och min shettis. Fanny Halvarsson #1 körde min dalsgårds Boheme, kom 6:a och sänkte rek med 6 sekunder. Kruton tränade ja bara med för han var felinsatt i ett annat lopp…:/

Det var en jätte rolig helg tkr jag ;D

Cherriese
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var där hela helgen!

badbilder, har fler med jag ska åka nu så jag kan lägga in fler imon..

Cherriese
0

en på min älskling i vattnet oxå.. :) kanske ska säga att de e Maija L bakom min kamera.. :P

JennyBrunzell
0

Erika, du är medveten om att du har ganska mkt kläder på dig för att bada va;) haha

Rebeca-johansson
0

Jag var där med Sorn.

nemesis
0

jag var där en snabbis….

Cherriese
0

#9 de blåste kallt!!! jag fryser så j*vla lätt.. o dessutom badade jag bara till midjan.. :P

juliapettersson
0

Har försökt flera gånger att bada med mina hästar där… Har aldrig lyckats få i dem :P Dom där ser mer badvilliga ut!

Cherriese
0

Grupptryck på vissa kanske.. lättare om man e många men chikita älskar att bada!

jessssica
0

Mina två gick i direkt fast de aldrig badat, vi var där själva med dem då..!:D De tyckte de var jätteskönt:)

Geminii
0

dt är jättekul att bada me hästarna!! mn jag kände mej lite taskig mot felan, jag nådde juh ner med fötterna till hennes kotor..men hon älskade att bada men i slutet så ville hon bara stå i vattnet å bara kolla på alla andra :P

AndreaJonsson
0

jättekul att ni lägger in bilder:)