Nu smäller det! DERBYT!
Snart drar derbyt igång. Lycka till alla som ska starta, kör så det ryker!! Start om 37min för shettisarna!! Lägg in resultaten när loppet gått! :D
Synd man inte kan se det. skulle vara roligt om någon kunde sända det på fotomike… eller liknande. Men vi får väll bara vänta på resultatet och hoppas någon filmar så vi kan få se det sen.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Ja, håller med. Hade ju varit roligt om fotomike filmat, eftersom det är ett sånt stort lopp. Hade också viljat se det i verkligheten, men det är en sådan lång väg. 60 mil. Hoppas som du skrev, att någon filmar loppet så vi andra kan se! :D 18 min kvar!

Resultat?:)
L.A Power vann :-)
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
1:a - L.A. Power
2:a - Amaya
3:a - Ekslätts Spirella
Tror Scorpan C.C. blev diskad som 2:a för upprepade galopper..
Stall Bråna
zizzel vann miniatyr bortlottad i kriteriet och i derbyt känns orättvist :-(

Resultat russen??
Kat. B
1:a - Zizzel
2:a - Amazon
3:a - Miniatyr
4:a - Te-Quila
5:a - Marta II
Stall Bråna
Ställde frågan till SPTF i våras om de kunde lägga upp filmer från alla mästerskapslopp så alla fick möjlighet att se i efterhand. Fick svar att det handlade om rättigheter men att de skulle se vad de kunde göra, de tyckte i alla fall att det var en bra förfrågan, kanske tills nästa år ?!
Stort Grattis L.A Power och Zizzel till segern samt till 2:an och 3:an i loppen och givetvis till alla de andra som fick äran att deltaga i derbyt :)

Grattis till Zizzels seger och alla runt henne =)

Grattis till LA Power och Zizzel!! Någon som har tider?:)
Stooort Grattis till vinnarna! :D blev riktigt glad när jag öde att L.A Power vann! Shiiiit vad Manberger imponerar! :D Grattis Power och Wilma! Ni är så duktiga! :D Stooort grattis till duktiga Zissel! :D jättekul!!!! :D Någon som vet några tider? :)
Stall Bråna

Enligt programmet kommer loppen läggas ut på Jägersros hemsida.
#16 åh vad kul! :D Längtar! :) Om Jägersro får jättemånga besökare på hemsidan, så vet ni vem det är ;)
Zizzel gick nytt Svenskt auto rekord för 4-åriga ston kat B med sin fina tid 1.49.6!!! Stort Grattis till den fina tiden!!
Zizzel gick nytt Svenskt auto rekord för 4-åriga ston kat B med sin fina tid 1.49.6!!! Stort Grattis till den fina tiden!!

Kat B : http://m.youtube.com/watch?feature=m-ch-vid&v=x6WSWlfm2h4 Kat A : http://m.youtube.com/watch?feature=m-ch-vid&v=u_w4h5GLUUw Här är båda loppen:)
Jätteroligt att Båda loppen var filmade. Fina Power och Fina Zissel!

Man kan ju alltid se insprängda lopp som går på jägersro på Youtube
Jag tackar å Wilma och Power´s vägnar för gratulationerna
Tack supergulliga Elsa för att du hållt tummarna för dom .
Det var väldigt spännande. Skorpan var riktigt,riktigt bra och det var inte klart förrän kort före mål.
Anna Manberger, www.stuterila.se
Grattis Power och Wilma till ytterligare en fin seger!
Och jättegrattis Johanna till Zissels seger! Och Josefin med såklart, snyggt kört! :) Vilket jäkla tid!!!!
Tack alla snälla människor som skrivit grattis! :) När fuxan vaknat på rätt humör är det inte så svårt att sitta bakom!