#0 Vad hon påminner om Olympia i färg och teckning .
#13 Precis vad jag också tänkte.. Fotade Olympia på Gotland för några år sedan när Seppäläs hade henne, gillar fuxar med mycket tecken!

#13 Olympia är en häst som vi saknar jätte mycket här hemma , hon är en verkligen speciell men härlig häst :))
Shiiit vad duktig du är på att fotografera!! :))

Lite bilder från Svenskt ponnytravderby kat B. Av förståliga anledningar så är det väldigt mycket bilder på Isilon Alassë, men jag tror att jag fångat minst en bild på varje häst i loppet. Det är råbilder direkt ur kameran så jag har varken selekterat eller redigerat. Håll till godo. Använder ni bilderna på fb, hemsida eller motsvarande vill jag att ni skriver att det är jag som fotat.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Åh, jag vill också vara så bra på att fota :) Har ni träna länge eller tycker ni det är enkelt? :)

#18 Jag fick min första kamera när jag var 11 år, jag är 48 nu… Så lite gran har man väll lärt sig ;)
Sedan är det ju mycket enklare med digitala kameror som man har nu, man kan kosta på sig att fota många bilder för det kostar ju inget extra. När jag började var det både dyrt och förenat med mycket jobb för varje bild……
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Jättefina bilder Jerker!
#19 okej får försöka ;) :) Jättefina bilder som du tagit! :)