Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbilder
Läst 1345 ggr
Elsastubin
0

Bilder Rommes dubbeltravhelg?

Är det någon som fottade på Rommes dubbelhelg den 10/8 och 12/8?

Tacksam för svar :)

Elsastubin
0

putt Glad

Elsastubin
0

Putt! :)

giffan
0

Va det verkligen ingen som hade kameran med?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Elsastubin
2

Glad

therese-persson
0

förra året tyckte jag de fanns minst 3-4st som tog bilder under ponnytravdagar osv. Men iår har jag bara sett 2 tillfällen där bilder tagits de heldagar jag varit på.. :(

Finns det verkligen ingen som tar kort längre? :(

Winner04
0

Vill gärna se bilder på Te-Quila och Cocktail Skott ju… Glad

Elsastubin
0

Fast jag såg 2 stycken fotografer på Rommes dubbeltrav Skrattande En fotograf som stod vid mål (kanske ifrån fotomike?) Och han stod även vid segerdefileringen och där stod även en till fotograf Skrattande

Det måste väl ändå varit någon som fotograferat? Har sett en del bilder ifrån Romme på fotomike, men det finns mer bilder men dom ligger inte ute på sidan? Det kanske finns fast dom kanske inte publiceras?

Någon annan än dessa duktiga fotografer måste det väl finnas som fotograferade? Ingen som vet någon som fotograferade eller någon pixbox eller hemsida eller liknade som man kan gå in på och kolla på? :)

Elsastubin
0

Bilder ifrån Romme den 10/8 och 12/8 finns på fotomike. Otroligt fina bilder! :D

orangeh
0

Jag tog bilder 12/8. :)

Elsastubin
0

#9 Jag söker bilder på följande hästar 12/8: Lopp 1 nummer 14 Stubin Lopp 5 nummer 7 Hilda III Lopp 7 nummer 4 Stubin Lopp 11 Monte nummer 6 L.A Neo Lopp 12 Monte nummer 11 Micklo Nick Skull vara jätte kul om du hade bilder! :) Du kan jättegärna skicka bilderna här vid kommentarsfältet :) //ElsaStubinTabasco❤❤❤