Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 819 ggr
Linden95
2

Jag kom inte med... :D

Okej, kanske låter detta jättekonstigt, men jag hade anmält till två lopp på Halmstad och det ska bli jättekul att åka ner, men jag finns bara med i ett. Varför? Jo, för att lopp nr 2 som vi anmält till är fullt och han var knappt 2 sekunder snabbare än sista häst som kom med i det loppet och min första tanke var: "Shit vad kul för Halmstad med fullt lopp!" Sen kom jag på att jag själv inte kör två lopp på söndag utan bara ett. Men men. Det loppet ska bli kul och det är bara roligt att komma iväg och köra igen. Skrattande

GRATTIS Till fullt lopp HALMSTAD!! Skrattande

stallnysater
1

om man kommer med i ett lopp har inte med rekordet att göra utan hur många startpoäng en häst har…… Din häst hade kanske mindre startpoäng än de som kom med i loppet…..

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

giffan
0

Sen kommer man med i två lopp i mån av plats… Så det kan vara någon i det loppet som kom med med mindre startpoäng, men för att alla ska få köra minst ett lopp så kommer blir det så ibland.

Men sant, jätte roligt med fulla lopp!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

VeronicaP
1

#2 De är ju precis som du skriver att man kommer med i 2 lopp i mån av plats och är de flera som får tas bort så är de de hästarna som har tex valt den proppen i 2:a hand som tas bort och sen mellan de är de startpoängen som gäller.

De är riktigt kul att de var så mycket anmält i propparna ta montén Kat B 11 hästar och i Kat A 7 st de är riktigt kul .