Tävlingsdress
Försökte skriva på travhästen.ifokus men fick inte så många svar där, så jag kollar om ni här nne har några bättre ideér? :D
Skulle vilja ha lite tips och förslag ang. min blivande dress. (Kommer tävla monté)
På den här sidan finns de olika mönstrena och färgerna.
Jag funderar på jacka 2. med arm 4.
Men sen funderar jag även på om jag ska ha RÖD/BRUN eller RÖD/SVART. Eller alla tre på något vis?
Exempel på hur man ska färglägga jackan?
Röd ska det vara mest av, såklart ;)
Gjorde ett försök men vet inte om jag är helt nöjd…(bilden)
Tacksam för svar :)
Tycker den du gjorde är riktigt snygg! :)
Min egna dress jag har är röd/svart/vit ;)
Om jag hade gjort om min dress i dom färgerna du vill ha så hade jag nog tagit:
Jacka 4 eller 23 med arm 2 eller 4!
Mest rött och precis så du gjort på din egna där åvanför! :)
Lycka till med ditt dress skapande! Kommer säkert bli sjukt snyggt! :D
Hör gärna av dig och berätta hur de blev! :)
Att du inte fått så många svar beror nog på att vad man tycker är så individuellt. Och du verkar ju veta ganska bra hur du vill ha din dress.
Det är bara att göra ett val och blir man inte nöjd så GÅR det ju att byta om några år.

#2 Haha, betalar du nästa dress då ? ;)
#3 Jag skrev där, men fick inget svar tillbaka av dig…. så då känns det som att ingen vill skriva mera.
Men det jag skrev där var att jag tycker du skulle ha svart med rött istället och röd hjälm. Tvärt om alltså… rita en sån och lägg upp så vi kan se skillnaden
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

#4 Som jag skrev så vill jag ha mestadels rött. Alltså inte svart med rött, utan rött med svart (eller brunt).

Jag hade nog testa att rita en där det svarta och bruna bytt plats.
Vart kör du mest lopp? Tänkte bara att det redan finns några med rött och svarta band… blir hemskt lika då.
Du kan ju göra röd jacka, svart axelparti och sen röda ärmar med svart på.. rita flera olika och lägg upp så kan du göra en röstning på dom olika 
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
#3 Tycker fortfarande att du redan har rätt bra koll på hur du vil lha din dress. Allt är ju en smaksak. Och i mina ögon så har det inte så jättestor betydelse. Det är ju inte direkt en galadress vi pratar om.
Väl de färger du vill ha och sen om du har en kant med eller inte kommer ändå inte stå med i dressbeskrivningen.
vilken sida ritade du din dress på?:)
ska också ha en ny dress

Tack för alla tips :)
#9 Brizy :)