Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 2780 ggr
EllaMarine
0

Kumlavagnen

Har någon den blekaste aning om vad en Kumlavagnen rockard kan kosta ny ? Även en kumlavagnen-sulky med .. :) Typ, något äldre model kanske de är .. men i ganska fint skick.

Miii4
0

Det enda jag vet är att de inte görs längre.

natalie_
0

ja dom görs inte längre tyvärr=(jag har en kumla sulky till shettis,tycker den är helt perfekt det var sista exemplaret kvar så fi fick den för 1500krBilligt!!vet ej vad ny priset låg på=P

EllaMarine
0

#1 Okej .. då vet jag de iaf :) Du har ingen liten chansning ens om några priser ?

fremas
0

Ring och kolla,  Kent Österdahl 019-572423. Vet inte om dom har slutat att göra vagnar.

EllaMarine
0

#4 Okej tack så mkt, då vet ja :)

muskot
1

Kumlasulkyerna kostar 5000kr och rockarderna runt 6000kr, dom har slutat tillverka vagnar, jag fick den sista dom gjorde (en rockard) och den fick jag för typ 1 månad sen…

EllaMarine
0

#6 Okej, vad tror du dom går på begagnade då ?

jessssica
0

Begagnade kan de väl kosta precis vad som helst..Fast inte mer än nypriset då..Men det beror väl på hur gamla de är och i vilket skick ;)

Sålde min shettiskulmasulkett för 2800:- tror jag..då var den två år gammal och nypriset var 5000:-

amandahandersson
0

Efter säsongen ska jag ev. sälja min!
Den är röd, köptes ny för 5.000 för mindre än 2 år sen. Ska måla om den i sommar, eller i vilket fall förstärka färgen?
Funkar alldeles utmärkt! :)
Tänker sälja den för typ 3.000… Fast vi får se!

ElinLilja
0

Vad jag har hört så går det fortfarande att beställa nya kumla vagnar och man ringer dom. Men dom har inga på lager utan gör bara efter betällningar.. Det kan ju vara värt att prova om du vill ha en ny!

juliapettersson
0

#9, vad ska du köpa för ny? :)

amandahandersson
0

#11, vill ju ha en Royal, men det är ju så sjuttons dyrt.. Så det  blir väll en Grafströms eller Champion =)

muskot
0

#10 Dom har väl aldrig direkt haft vagnar på lager.. och när vi beställde min rockard för ett par månader sen sa han att detta var den sista han gjorde..

juliapettersson
0

#12, jag har precis köpt en Grafströms, och kan rekommendera dem varmt. Väger minimalt lite!

amandahandersson
0

#14, joo jag har hört att dom är bra. Sen ser dom ju kanonfina ut också.

casandra
0

#14, får man fråga hur mycket den kostade? Vet ju att jag egentligen inte har råd, men drömma kan man alltid Oskyldig

Bumbi
0

#14 och dom är extremt sköna och sitta iFlört

equuleus
0

#16 Runt 10000:- går dem på inkl moms och då äre qh och hjulskydd inräknat :)

casandra
0

#18, okej tack för svaret! bara till att tjata på föräldrarna nu då, haha!