Vi hade tänkt åka dit med Te-Quila men då ryttaren inte kunde rida och vi inte kan sätta upp vem som helst så får vi tyvärr stå över denna gång.. Hoppas det blir mycket anmält och fina tävlingar 
Har anmält 3 hästar till 5 starter :-)
Anmält 3 st
Kommer med Miss Fiona , ska starta 2 lopp :)
Någon som vet när startlistorna kommer? :D

Det finns prelimenära listor på kanal 75
Kan nån inte lägga ut dom prelimenära listorna om dom nu finns, Tack på förhand.

Detta är prelimenära listor från Kanal 75, ändringar kan tillkomma!!!
Skulle vara jättesnällt om dom som har tillgång till kanal 75 kan lägga upp som prelimenära startlistorna :)
Det har blivit fel i premlimenära startlistorna. Ska jag vänta till dom "riktiga" startlistorna kommer eller ska jag säga till nu? Skulle gärna vilja ha svar så fort som möjligt!

Säj till direkt, för när de riktiga listorna kommer ut så kan du inte ändra på dem sen :)
#11 jag fattade felangående en grej, så det var inga fel :) Tack så jättemycket för supersnabba svar! :)

#12 Inga problem 
Återigen så tråkigt när det står fel sponsor!! Syrrans stuteri Hamra Ponnystuteri sponsrar 6-års championatet för kat A men det står fel hela tiden, inte undra på att man inte vill sponsra sedan…

#14 Ring och säg till, så dom ändrar rätt
#14 hoppas det fixar sig. Ring och säg att det blivit fel. Vet inte vem man ska kontakta, kanske ekilstunas ponnyklubb (EPS) eller dom som ni tog kontakt med som fixade sponsorn :)
#14 Det står rätt bland propparna i alla fall. Sen är det Bea som gör programmet och hon fixar det. Hon är mycket medveten om att det är fel och har varit på Rikard om det flera gånger. Det är felinmatat i proppen från början så Rikard har väl missat att ändra det.

Var det för lite anmält till russens 6-årsmästerskap, hittar inte loppet någonstans i startlistorna

#18 listorna är prel o det var lite anmält till 6 års. Vi väntar fof på om det blir av eller ej
#18 det kan också vara så att det blev fel med startlistorna. Går man in på Sptf efter startlistorna, står det "NYA LISTOR KOMMER SENARE" Men hoppas det blir av! :)
Nya Startlistor och tävlingsinfo finns nu på http://www.sptf.nu/calendar.php?sida=Kalender