Vad tävlar ni för hästar? :D

jag kör mitt russ Solos Harry Boy..

Jag har Norrskenets Jupiter, Zolero och Lucky Luke :)

Jag tävlar Odena & Blåsippa =)

Jag tävlar Farmens Delta, sedan så har jag kört Cola Jana Tabac, Solöns Electra och Ain't Broline, blir lite olika hästar när det är stortravet.
jag tävlar med: Belinda lll, Lill Helge och Ivrig Z

okej allihopa :) de är kul och veta vilka alla kör tycker jag :)
Jag tävlar just nu Skogsdala Appollo, ska kvala in Lillefot och 2010 kommer Xerxes Dar.
HULTS PLEXUS <3

Iår har jag kört lopp med O´zon, Lojstagorm, Silvio, Bambu, Nina Try och Ernie Rick. Har tävlat massa andra hästar med, men det är dom jag kört iår :)
Bara min bebis Säby's Ludmila <3

iår tävlar jag bara med Nords Agazzi, nästa år blir det även Carmilla (:

tävlar gemini itrav, sen så rider jag en häst som heter tejas pi-yarin, kanske blir nå lopp med lill-isor oxå

Jag tävlar shettisar och det är: Roshems Red Baron och Molta. Håller även på att köra in en som heter Dunder.

Kålmans Polartösen, Cedrus, Säby´s Allan Cross och Alban

Eufemia o nästa år blir det Turnado

Jag tävlar mitt russ Kruton..
Tränar min Dalsgårds Boheme fast han får jag inte tävla själv längre..:/

#30 Oooojj, hur gjorde du det? riktigt fräckt asså :)

#31 :) endå är jag nybörjare, så det syns lite vid stolpen och manen är ljusare, rumpan också.. :P men de som är bra på det gör ju så att det inte märks alls.. :P

Jag tävlar mina två russ: Moses (E.Trojka Viking U.Russilina) och Plexis (E.Junisorken U.Juliana). Eller det är tanken iallafall, Plexis har inte kvalat än, men det kommer, det kommer! :)

Jag tävlar mina två shetlandsponnyer Mirmax och Jacki. ibland tävlar jag syrrans hästar jasmine och hawaii

okej, jätte fina hästar allihopa :)

Jag tävlar familjens Hannibal Roll och min egen Ängdalas Calippo (båda är russ).
# 38 Fin bild!
Lite olika. Rovalds Zoyeriba och Toker är de två jag kommer att tävla mest.