Vaggeryd 29/9
Välkomna till JVP:s tävlingar på Vaggerydsbanan.
Det kommer vara täcke i alla lopp samt hpr 1 - 3 i kat.B och till alla prisplacerade i kat.A.
Liten "överraskning" i inskrivningen samt tröstpris till sista odiskvalificerade i mål
!
Klart vi kommer 

Här ska också anmälas

Vi kommer med 5st :))
Trevligt !
Ni är så välkomna
!
Anna har nu även fått anmälan från ett av våra grannländer
!
Vi kommer absolut med våra två! En super mysig bana :)
#5 Tack
!
Ni e´så välkomna
!
Jag har anmält Sävrarp´s Zatsiki till specialarn och 2.03 loppet. 2.12 loppet i tredje hand, "hans" två duktiga kuskar sitter upp bakom honom i varsitt lopp =)!

alla lopp blir av förutom prop 1;7 och 15 hjärtligt välkomna till oss på vaggeryd
Anmäld till 2,22 och specialarn med Miss fiona! Då taggar vi!
Anmäld till 2,22 och specialarn med Miss fiona! Då taggar vi!
när kommer startlistorna ? :D

Eftermiddag/Kväll

dom kommer alldeles strax strualde lite med vacc…men komm om en timme ca:-)
Anna har lagt in loppen nu, det är bara specialaren kvar så listorna är snart på gång ut
!
Stallcafeet har som vanligt varmkorv, mackor, våfflor, kakor o annat gott. Dessutom kommer vi att tända utegrillen och sälja hamburgare och grillkorv
!
Nu får vi bara hoppas på bra väder och att ni alla får en trevlig dag hos oss i JVP och Vaggerydstravet
!

Nu ligger domm ute på sptf:-) bara en lite sak imorgon kommer lopp 3 och 5 byta plats och lopp 13 och 15
lycka till allihopa
Kommer där var väldigt lång paus efter något lopp? För Petro går ut i lopp 8 och 10? Känns vääldigt tufft!

det kommer bli idealtidsloppet efter lopp 8 sen efter lopp 9 blir det kval och en halvtimmes paus:-) hoppas allt blir rätt nu:-) mvh JVP
Hej! Jag hittar inte startlistan till lopp 4, ändrar ni bågot eller är det bara fel på datorn? :)
Maja
#17 Idealtidsloppet ligger som "lopp nr 4" 
Okej
Men jag täkte på lopp nr 4 specialar'n 3.10…
Maja

specialarn är delad och går som lopp 7 och 13

Kommer där vara någon paus mellan lopp 5 (som ligger som lopp 3 nu) och lopp 8?

japp paus efter lopp 5
Har jag förstått rätt?
Lopp 1-5
Paus
Lopp 6-8
Idealtidslopp
Lopp 9
Kval
Sen paus en halvtimme (pga av täta lopp?)
Lopp 10-14

jajjemän sen är det 20 mkn mellan starterna;-) en lång dag men hoppas den blir jättetrevlig..å stort lycka till nj allihopa
Hej! Jag och min kompis ska dit med Hidalgo och Lamell! Ska bli jätte kul att få åka till er travbana 
Är det någon som fotar??
~Ponnytravkusk såklart ;)
Lycka til alla som ska starta! :D
25#: jag kommer fota. Brukar få med samtliga ekipage. Bilder kommer upp på www.matildafoto.fotoexpress.se
i tävlingsinfon står det inget om 30 min paus efter lopp 9 och kval. Hur ska det vara? där står det bara 30 min paus efter lopp 5
jag som ska vara med i lopp 12, kommer det loppet då alltså inte gå förens runt 17-tiden???
#29, om jag räknar rätt så går nog loppet snarare senare än 17.00, varje lopp har 20 minuters tid, alltså 3 lopp i timmen. + 2 pauser á 30 minuter + idealtidslopp och kval.
Närmare 17.30 skulle jag tro…

De blir en lång dag :))
shit…lagom kul när man har 25 mil dit. Blir att sikta på att vara hemma till midnatt.
varför lägger man inte idealtidsloppen efter tävlingarna? och varför behöver det vara 2 st 30 min. pauser när nu idealtidslopp + kvallopp är inblandade mellan de "vanliga loppen"

suck vad alla ska klaga…inteså lätt att få ihop loppen när alla ska dubbelstarta:-)
lopp 1 går ca 12:00 2 ca 12:20 3:ca12:40 lopp 4 ca 13:00 lopp 5 ca 13:20 lopp 6 ca 14:00 7 ca 14:20 lopp 8 Ca 14:40 lopp 9 ca 15:00 lopp 10 ca 15:45 lopp 11 ca 16:05 lopp tolv ca 16:25 lopp 13 ca 16:55 lopp 14 ca 17:15 lopp 15 ca halv sex
hoppas alla nu är nöjda och ni kan ha en riktigt rolig tävlingsdag:-)

så ditt lopp går ca 16:25 Boode å inte halv sex

#35 Vi ser fram emot en härlig fredagkväll och lördag på Vaggeryd, Selarna är smorda och humöret på topp. Nu längtar vi..

#36 ja det ska bli riktigt roligt med så många fina lopp;-) är också taggad;-)
#36 Skall verkligen bli kul 
Ni har fått stallplatser (anpassade för övernattning) för era ponnyer och vi hoppas att ni, liksom alla andra skall trivas hos oss och våra tävlingar
!