Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttippa-tävlingar
Läst 1327 ggr
Elsastubin
0

Vem vinner iår?

På söndag den 30/9 går Kriteriet på Solvalla. Många riktigt fina och bra hästar i både Kat A och Kat B loppet. Vilka vinner iår? Startlistorna: http://www.sptf.nu/startlistor/S_120930.pdf Jag önskar alla tävlanden ett stort lycka till! Håller tummarna för fina Mina II och Wera Manberger! Lycka till! :D

Winner04
2

I Kat B. blir favoritet Eragon.. Men jag hoppas att det finns någon som kan ge honom en match! Vår Cocktail Skott är vi nöjda om hon gör ett godkänt lopp och travar fint Glad

I Kat A. är det desto jämnare och lite mer öppet mellan tre mycket kapabla shettisar där ändå Månstorps Opal får ses som en liten favorit men jag tror att Smedens Betty Boop kommer att ge honom en match och tätt där bakom kommer Mina II Glad

Elsastubin
0

DET KOMMER BLI ETT RIKTIGT JÄMT LOPP I KAT A! :) Det är jättesvårt att tippa, men dessa tror jag att det kommer stå emellan: Måntorps Opal och Josefin Svärdfelt Smedens Betty Boop och Ebba E Handler Mina II och Wera Manberger Önskar er alla lycka till! :D Håller tummarna för er alla! :D

eken f.a
0

I kat A tror jag att  Måntorps Opal vinner och att Smedens Betty Boop blir tvåa och att Mina II blir trea.

Tusen
1

Det roliga och mest spännande med Kriterieloppen är att det nästan alltid blir en överraskning som sedan står som segrare. Ingen stor överraskning för ägarna kanske, men för oss andra.

Man kan ju alltid gissa men då 3-åringarn i allmänhet är ganske orutinerade så tycker jag nog att Kriteriet är det mest svårtippade årgångsloppet.

Men i år håller jag tummarna lite extra för förhandsfavoriten och EPS:aren ERAGON.Skrattande

nemesis
0

Missil vinner kat A och Kat B vinner nog Eragon .

tomj
8

#4, Du säger att det nästan alltid vinner en överrakning i kriteriet, då måste du vara dålig å tippa för de senastel 8 åren (sen 2004) har kriteriet alltid vunnits av en av förhandsfavoriterna! både när det gäller kat A & B.

Tusen
0

# 6 Det är möjligt att jag är dålig att tippa och att de tillhört en av favoriterna, men det är inte alltid den som varit snabbast innan loppet som vunnit, om vi säger så då. I alla fall inte i kat B.

Stallmima
1

Solklar vinnare i Kat B är Eragon, går säkert under 2 minuter. Grattis på förhand  Glad