Fotade vaggeryd 29/9
Fotade som sagt vaggeryd idag, samtliga lopp. Bilder kommer upp på hemsidan om någon dag för beskådning och beställning. Vinnartavlor, förstoringar m.m kan beställas. Hemsida: www.matildafoto.fotoexpress.se om ni vill kan jag slänga upp lite bilder här i väntan på att de är uppe på hemsidan.
Ronja Stack… lopp 2 nr 5
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
orra lopp 10 nr 7 :)
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
Rågsvedens Toomai, nr 9 lopp 6, nr 6 lopp 11 skulle jag gärna vilja se bild på! :)
Maja
Slänger upp bilder imorgon :)
Ravanelly silver lopp 3 nr 7 (tror jag det var) Bonso III lopp 4 nr 1 Bonso III lopp 14 nr 8 Tack på förhand! :)
Lamell lopp 9 nr 9
Hidalgo Lopp 12 nr 7
Tack på förhand! 
~Ponnytravkusk såklart ;)
Bilder är på ingång snart, bara problemet att bilderna får max vara 5mb och mina ligger i full storlek på över 10 så tar lite tid att få ner dem
Miss fiona vit 10 i och rosa 6:)
#7 Okej 
Lamell lopp 9 nr 9
Hidalgo Lopp 12 nr 7
Tack på förhand! 
Lopp1 nr 10 Ina Roll
Lopp7 nr 5(Tror jag) Petro
Lopp10 Nr 15 Petro
Tack på förhand :)
25#. SLänger upp dessa i eftermiddag =)
Tack för de Fina bilderna :)

Hej! Fick du någon bild på Lolita Dar, Granös Tusensköna, Manicken eller Malibu? :) Tack på förhand!
lopp 12 nummer 4 Brotorps Marmor?
Stall Bråna
32,33#: kollar i eftermiddag och slänger upp i så fall :) har en del bilder
Bårarps Braveheart lopp9 nr1 och lopp11nr10 eller baronen lopp12 nr1? :)
Har du några bilder på Prizma? Lopp 12 nummer 2
Var det någon som filmade loppen? :)
37#: tror inte att någon filmade, såg inte till någon och har inte hört om det heller.
Fick du någon bild på nummer 5 Kroken Hill Jalla lopp 6?
Nummer 1 Allgunnens Åliva lopp 7?
Nummer 4 Kroken Hill Jalla lopp 11?
Tack i förhand! :)
Fick du någon bild på Ronaldinho, lopp 10, rosa 8? :)
Tack!

GUD så fina bilder!!!!
Får man lov att använda dem som du laggt upp i tråden? Om man skriver att det är du som fotat?
Fick du någon bild på Ljungens Glimma, gul 3:a eller grön 2:a? :)
Fick du någon bild i lopp 6 på nr 6 Skogsgårdens Elegant eller lopp 7 nr 2 Tyko Z?:)
# 58 kolla in hennes hemsida också, där du kan köpa tex muggar med dessa fina pållar på
!
Fick du några bilder på Gervalds Lizzy lopp 2 och lopp 15?
#55 vilka fina bilder! :)
58#: Det går bra att använda bilderna så länge man skriver fotografen, ev länk till min hemsida www.matildafoto.fotoexpress.se
Jag kommer slänga upp bilder imorgon på de jag inte hunnit med samt börja ladda upp loppen på min hemsida.
63#: Tack så mycket! :)
har du bilder på Oliver II lopp 3 nr 3
Gransjöns rodessa lopp 6 nr 8
roja lopp 14 nr 5
Tack. .:)
Lopp 11 ligger nu ute, fler lopp är på gång under dagen som går.
Bilder på Lanso Ess?:)

Har du någon bild på Lolita Dar, nr 3 i lopp 7? :D
69#. Bild på Lolita Dar finns längre upp i tråden
Länk till lopp 13 https://plus.google.com/photos/108976484539903276878/albums/5794332714569326465#photos/108976484539903276878/albums/5794332714569326465
Länk till lopp 14
Länk till lopp 15
Lopp 1-11 + kval kommer upp senare. Kommer ej lägga upp bilder mer i tråden för tillfället, enbart i mån av tid. kommer satsa på att få ut alla bilder först och främst.
när kommer bilderna upp på din hemsida? :)

#71 Vilka fina bilder :))
72#: Jag kommer lägga upp länkarna senare idag.
73#. Tack så mycket! :)
HEJ! Lopp 6,13 & samt russkvalet så att du hade bilder på 13 tänkte bara om du plåtade nått mer!
/Hanna Johanson Allgunnens ponny stuteri
75#: Fotade alla lopp så det kommer upp bilder så fort det går
Nuu börjar det hända saker, alla lopp ligger uppe förutom 1.2.12. De är på uppladdning och bör ligga uppe inom 10 min. Loppen finns öänkade via bildarkivet på min hemsida www.matildafoto.fotoexpress.se