stallet.se
Hej har nån nåt som heter stallet.se det handlar mest om ridning fast jag tycker det är kul sulky.nu oxå :P har nån sulky.nu eller stallet.se
Länkar

Hej jag har ett sulky.
Jag_travar på sulky.nu

Divansson på stallet.se.. heter lika på sulky.. tror att den är kvar.. men men :) gillar stallet.se bäst.. klart

harley_favvizen heter jag på stallet.se :)

Rillos på sulky.nu

Dindro på sulky.nu

har stallet.se, jag heter harness_racing.jag tycker det är SUPER tråkigt där !!! 

humm, jag har nog haft ett stallet.se…men har inte vart inne på ett bra tag så ja vet inte om det är kvar..
hade flera stall tror jag men ett hette _PonnytravPower_ :P
jag har stallet.se fast är typ aldrig inne . där heter jag Scoot

Jag hade ett sånt där stallet.se för flera år sen, men jag fattade aldrig någonting av sidan så jag gav upp efter typ två dagar! haha :D
Hade också stallet.se för många år sen, men man var ju tvungen att vara "guldmedlem" som var SVINDYRT för att göra någe…
Hade också stallet.se för många år sen, men man var ju tvungen att vara "guldmedlem" som var SVINDYRT för att göra någe…

Justja, så var det också, typ 30 spänn kostade det va? Det är ju fan LÄSKIGT, kommer ihåg att typ alla var såna där guldmedlemmar också, vem fan har råd med det, det går ju typ ut efter några veckor också väl?
jag har sulky :)

ja är GM.. hela tiden ;) men sen känner ja en som typ kunde "bestämma" över sidan förut, så jag har fortfarande gm från henne kar ;) shysst! nu behöver man inte vara Gm för att köpa/sälja djur mm.. :P men ja är de endå.. betalar 30spänn till föräldrarna när ja ringer in.. ;) :P Allt som är kul kan inte vara gratis.. :P

#15, och Gm;et håller i en månad om jag inte minns fel?
Men GM;et är ju hopplöst! Vafan, man kan inte GÖRA ETT SKIT utan de, å DYRT är det! På Lunar kostar ju iaf "sämsta" PRO:et bara 15 spänn…

Liksom, om GM:et håller i en månad då, 30 kronor i månaden. Alltså 360 kr om året, nej dom 360 kronorna kan man ha roligare för!

#16 japp..
360 kronor är mycket tuggummi! :D

#20, haha ja jag menar det! det är så mycket som 720 tuggummin! då har man ett helt årsbruk av tuggummin istället,
tugga käkarna ur led 

hehe.. :P men nu kan man ju gö mer utan gm

conventum på sulky heter jag