Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 494 ggr
PippiL
0

Midsommar

Ville bara önska er alla en jätte trevlig midsommarhelg. Skrattande

DubbelE
0

tack :)

sofienordmark
0

tack desamma ; )

divansson
0

Tack Desamma!

Odena
0

Tack desamma!! Skrattande

FridaSimonsson
0

tack desamma ;D jag ska tävla å kvala imorn så nog äre lite pirrigt allt:D

iiirma
0

Reegn och återigen regn sen kl. 18 ungefär, börjar ju blir lite utav en tradition ;) Imorse regnade ju också iofs när jag körde Plexus :P

Hannna
0

#6 Ja vi hade regn från det att jag slog upp ögnen vid 8 , och då hade det regnat en hel del för gårdsplanen var som en pool, tills på kvällen även om det avtog något senare på eftermiddagen. Svensk sommar är för härlig Flört

amandahandersson
0

Hoppas ni hade det trevligt igår! :)
Själv blev det poolparty, upptäckte nyss att hela jag blivit uppäten av myggen. Och jag som faktiskt var den enda som inte badade, ioch därmed hade på mig kläder…. Suck! Hata mygg! x)

Hannna
0

Jag såg i tidningen idag att det föll 75mm regn i Halmstad igår, vi var blötast i Sverige Flört

Absolut_Luks
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Regnade typ inatt… Men regnade aldrig igår när man var vaken. Tror däremot att det inte regnat så mkt för hästarna var knappt blöta (hade morgonfodring kl8 )

Beeea
0

Vi hade sooool!Cool  Dock målade jag halv dagen och brände mig rejält så man är lite stel XD

casandra
0

Vi hade regn, och de få stunder det inte regnade så var det jättemulet. Solen var inte framme på hela dagen.. tråkigt.

iiirma
0

#75 mm!!?? Shit! Tyckte de regnade mkt här! Kom väl ca 30 mm, men de var ju bara kvällen och natten iofs :P

juliapettersson
0

Var ute i Öregrund och festade, sol och värme!

Miii4
0

#9 - ja man simmade fram typ xD hahaa. fast vi hade 10 i stallet, uppe vid skedala! :/

natalie_
0

vi hade uppehål men på väg till gehn=(trevligt iaf

Millaaann
0

#15 men mia d e bara för att ni har hästarna uppe på ett berg…där kommer regnet ner snabbare ;)