Lilla Midsommarkransen kat b
hur är proppen?

Startlistan.
Hmfff….nu måste man ta red apå varför amn inte fick fara ner med Zoya…..
Lycka till ni som ska tävla!:)

#4 Konstigt!! att du inte fick anm Zoya…varför???

#4 Vad tråkigt att du inte kunde komma. Men vi syns kanske på Grand Prix i stället. 

#6 Tyckte att det lät som att (de Bea skrev) att hon inte fick anm.Zoya!

#7 Jag har inte fått in någon anmälan så för vem hon inte får anmäla isf vet inte jag..

kusken som kör den som heter dagobert äger ju Karl-oskar då borde hon inte få köra den så måste hon ju köra den hon äger själv
#9 Jag tycker också det verkar väldigt konstig………tror datan hade huvudvärk när han släppte igenom det där. Eller så är reglerna ändrade igen.

men det är om man står som ägare som gäller tror jag det gör det för stora hästar i alla fall

Du CarolaG kan inte du ta rätt på hur det ligger till?? Tråkigt om inte Evelina skulle få köra Dagge då 

Såhär är det, evelina får köra dagobert även fast hon är ägare på karl-oskar det skulle varit skillnad om hon stått som tränare på karl-oskar då hade hon blivit tvungen att köra sin egen tränade häst!!!

#14 Tack så mycke för ditt svar..nu vart jag lättad för Evves skull..

Fick nu höra att hon inte får köra honom i samma lopp som Oskar..så det är bara att stryka honom eller byta kusk…hon ska ju få rida honom i Monté här i Boden på dubbeldagarna..
Anmälan hade inte kommit fram för NPTS-hästarna som skulle komma. När det upptäcktes var det 4 timmar för sent.

Det blir kuskbyte på Dagobert..
vem kör dåe?

Emilia Hiltula
Emilia ska inte köra Dagobert längre.. Vem ska köra nu?

Emilie Kauppi ska köra honom
Emilia kunde inte…

Är inte Oskar ett russ, då e d la inte så svårt att slå hästar som gått under 3 min ;)..? :P

Hahahahah ojjj ^^ under 2 min menade jag ^^ HÖHÖH:D
Hur har det gått då?
Också nyfiken!

1. Alexir
2. Karl-Oskar
3. Lojstayungar
4. Pegasus
5. Idefixen
Diskade. Karsk och Dagobert
Kumpan ströks för hälta efter defilering
Tider???
Grattis Alicia och Alexir :D
Grattis!
GRATTIS ALICIA :D
alexir gick 1.57 och oskar gick 2.01

Grattis till er alla! :D

Grattis till Alla placerade ;) !! :D

Haha Pegge trodde nog att han var på Täby galopp igår ;)
3 galopper lyckades busen med.

Grattis!

Lille Yungar va trea! Va roligt!! Nån som har tid på honom?!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Grattis Alicia, och Frida som kom tvåa med våran Karl-Oskar som sänkte igen till 2.01..snart under två min
fast han hade lite känning i sitt knä 
Alicia e kingen :D

Frida och oskar är kingar ;D
Vad kul att Alexir är tillbaka på banan igen. Det var ett tag sedan sist. Och dessutom så sänkte han tiden :)
Strålande Alicia Lindqvist.

Oskar var så jäkla duktig de var så jävla bra :D