Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 379 ggr
Colt
0

Gävle 1 Juli

Någon som anmält? ska anmäla? :) vilka proppar och vilka hästar?

Colt
0

Team Broby har anmält två hästar! :)  Colt ska ut i 2.10 och sämre och Moses i 2.03 och sämre!

divansson
0

ja hade anmält till 2.10 och sämre om de inte vore för att han sänkte reckordet i senaste starten till 2.09.. :/

Colt
0

#2 haha jag är glad att ja slipper möta er! (A) ^^

divansson
0

#3 Haha.. ;)

[Josefine-Appollo]
0

Ska vara med med Skogsdala Appollo i 2.10 och sämre.

hiprex
0

Hiprex i 2.10 sämre sen vet jag inte om vi inte ska testa henne i monte samma dag ochså…Några som ska ut i monte här?

TorpetsGynna
0

Torpets Gynna ska va med i 3.10 och sämre.
Farmens Delta ska va med i 2.10 och sämre.

divansson
0

tror att 2.10 loppet kommer bli fullt snabbt ;) hm. när går anmälningstiden ut? är det för tätt om om man startar den 1:a och den 6:e??

Nitro
0

#8 Nej, det är tillåtet.

sofia-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska nog anmäla någon av mina ;)

StuteriDar
0

Kung Dar ska ut i 2. 10 loppet och Hults Diva i lånsamloppet.

divansson
0

#9 ok.. :P tack för svaret

PerF
0

O´Fritz, prop 7

Ostartad, kvalade på 2.24,9

MonteMira
0

Ska anmäla till 2.18 o sämre…

NatthaBlom
0

Jag ska dit med Mawe i ett lopp o Tina i monte loppet;)

Nitro
0

Far till Åmål ist! :)

hiprex
0

Gävle den 1:a är inställt pg.a för få anmälningar …

divansson
0

#17 Neej!? för fåå? sjukt.. :P vart har alla tagit vägen då?? :P

NatthaBlom
0

#18 Solvalla på freda!

Så j.vla dåligt att allt blev inställ! Nu kan jag ju inte starta Mawe på Romme i fri handicap sen heller!

hiprex
0

det blir typ nå träningslopp för dem som vill men onödigt för mig att  åka så långt för en sånn sak..Näe nu blire romme den  1 juli om inte de blir inställt igen

MonteMira
0

Blir så innihoppsan arg ****!! det enda bra loppet för mira denna månad…nästa tävling är inte förrän 5 aug.

H-Calvero
0

Hade anmält både till montéloppet och reservproppen, skapligt besviken man blir..

Impulz
0

Besviken var ordet… Speciellt när det fanns andra tävlingar under den helgen som man hade kunnat åka på istället!

equuleus
0

det är väl bara att anmäla dubbelt? om det fanns flera lopp där anm. gick ut samtidigt……

Jagz
0

Anmäla dubbelt får man väl inte göra?

amandahandersson
0

De skulle ju i vilket fall blivit knepigt värre om man kom med på båda tävlingsdagarna, om man anmält dubbelt.

Trav_
0

Man kan anmäla dubbelt men uppge vilken bana som är första hand om man kommer med!

equuleus
0

Går fint fint att anmäla dubbelt, så länge man uppger vilken som är första hands, precis som #27 säger. Sen får man ha lite koll själv och ringa och se vart man kommit med, vill man starta så får man leva med "besväret".

NatthaBlom
0

Men nu var det så att det var tex anmälan till valla förra veckan… och till åmål på  morgonen före gävle! Så alla listor till de andra dagarna hade redan kommit!