Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 816 ggr
Helenas-Margit
0

Texter på täcken,.

var kan man skicka sina täcken om man vill ha en text på dom?

jätte sugen på o fixa lite olika täcken med lite fräcka texter. Ngn som VEt var man kan det?

LindaBlomberg
0

Du kan lämna in det på olika tryckerier i stan som broderar.

Helenas-Margit
0

hmm okej, håller på o letar runt nu, har du någon att rekomendera?

natalie_
0

det boro ju på vilken typ av text elr matreial av text,men om du tänkt ha det broderat typ så kan du ju höra på din syslöjd om dom har broderingsmaskin elr så kan du höra i stan på närmaste hobby/textil affär.själv broderar jag med farmors maskin,ganska praktiskt går även att brodera förbyglar på den=)

LindaBlomberg
0

Väskinde screen tryckeri anlitar vi när det är något, dom är supertrevliga, gör bra jobb och inte heller så vansinnigt dyra.

LindaBlomberg
0

tror att dom broderar också..

Helenas-Margit
0

#5. vet du om dom trycker i sådant där plast material som ofta varmbloden har, där dom har täcken med sina namn, de e ju typ någon vit plast text.

Trav_
0

#6 den vita plasttexten är dit sydd:P Den sys fast med raksöm i sidorna!

MagganS-B
0

#1 Märkverk och Tyger i Ekeby har en broderingsmaskin, hon gör jättefina saker. Kolla www.markverk.se!

Colt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett täcke från biderman med Namn på, det är specialbeställt med mina färger och namnbrodyr. Det är i ull och jätte bra kvalitet, kostade dock runt 1500….
Sen har jag ett fleecetäcke till Tonic med hennes namn på, det köpte jag på strömsholmstävlingarna, 300 för täcke och namn :) billigt! =)

Så här ser Colts fina täcke ut! :)

Helenas-Margit
0

#7 var kan man få tag i sådant då? dom måste ju finnas att beställa någonstans?

sofia-
0

#9 Riktigt snyggt täcke!

Miii4
0

Har ett jättefina täcke som jag köpte från Team Brännestaden, nedanför halmstad. 500 kronor, brodyr på båda sidor. Jättefint, sådan fyrkantig modell som går upp till huvudet.

Fanny.H
0

Kan man inte lämna in täcken på en helt vanlig ridsportaffär. Jag lämnar in mina saker till Aubiose i Borlänge. Dom är inte dyra.

Andy
0

Är du lite händig går det att fixa själv, om du vill ha plastbokstäver. Köp  en vaxduk o klipp ut bokstäver o sy på! Billigt!!!!!   Snygga bokstäver kan du ju fixa på datorn.

divansson
0

#13 hur mycket betalt tar dom?

CeriseRosa
0

#9 Kan du inte lägga in en bild på Tonics täcke?

Colt
0

#16 Nej tyvär, men jag kan fixa i morgon! :)

casandra
0

#17, linnea det har gått ett par dagar sen imorgon nu! Jag vill också se tonics täcke! xD

Colt
0

#18 haha okejokej :P kom hit och håll i henne medans ja tar kort då! :P

casandra
0

#20, Okej! Är hos dig om 10 minuter, ungefär den tid det tar för mig att gå till dig xD