Var finns Triztan?
Vi hade en gång i tiden ett fint litet russ vid namn Triztan.
Vi sålde honom till ett par tvillingtjejer i Finland 2008.
Där tävlades han av dessa tjejer några år innan de gick över till stortrav (enligt den information jag har fått tidigare).
Det finns bilder på honom från 2010 på nätet (från Finland) men vad
har hänt med honom nu? Lever han? Vem äger honom?
Vet du något så hör gärna av dig. Jag ta emot alla tips som det går att få. Skriv i tråden PM eller maila: mail@stuteritusen.se
Han är född 1999 e. Nomad och u. Tinka Viking. Han är bara 121 cm i mankhöjd och ljusbrun till färgen.
Han startade senast den 26/10 & kom 4:a på tiden 2.20,1 han har gjort 4 starter iår
Han ägs utav Elina & Sanna Veijalainen
Tack!
Erja har också kontaktat mig så nu hoppas jag på att få adressen/mailadressen till hans ägare.

Triztan minns jag från när vi tränade i ridhuset i Salsta, jag på Moses, syrran på Andy och Fanny? på Triztan.
Triztan vad väl då hingst? Och blev väääldigt kär i Andy, haha :-)
#4 Japp, det stämmer. Triztan var hingst ända tills han var 5 år. Men just i Salsta tror jag Fanny red Diza, Nettans lilla russ på 115 cm. Fast vi var kanske där med Triztan också. Minns inte så noga. Börjar bli gammal…

#4,5 Hmm jag minns inte alls så kan ej bero på gammeln ;) Minns såklart att vi var där med Moses o Andy men inte med fler……Red ni lektion då för nån eller själva bara?

Både jag och Kattis minns att Triztan var med en gång iallafall, när vi red för Erika tror jag. Och han blev kär i Andy.
Annars har vi båda drömt samma dröm kanske ;)
Jag minns bara att vi var där och Fanny red Dhiza inför Mälarruss Allroundchampionat och Erika var ridlärare då. Ena gången var det dressyr andra gången hoppning. Möjligen var vi där med Triztan också fast ve som red honom vet jag inte. kanske Fanny red dem i omgångar eller så var det någon anna som red Triztan. Minns inte vem i så fall.