Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 857 ggr
kajsaochkayla
0

Lojstas sleipner

Hej ! Jag sålde min b - ponny för några år sedan , Och nu vet jag inte riktigt vart han är?!!! Vi har ringt till dom som köpte honom men dom svarar varken när man ringer eller telefonsvarare!!?? Men han är: Namn: lojstas sleipner Härstamning: E: 468 ? U: pella 3201 Kön: valack. Född : 28 maj 1999 Färg : fux Tecken: bläs,frys märkt 928 Mankhöjd: 114.0. Chipmärkning,plats: vänster hals Ras: gotlandsruss Snälla kontakta mig om ni vet något!!!

juventus
0

Han är efter Juventus 468 och skulle gärna vilja veta lite mer om Sleipner medGlad Då vi äger Juventus.

kajsaochkayla
0

Hejsan ! Nemen Gud va roligt o höra!:) Jo jag köpte sleipner eller Peppe som han har kallats 2008 , Ehm han har varit elr vet inte om han är det nu oxå? På trav ! Och innan det va han på ridskola , men passade inte för det heller ! Dom vi köpte honom av sålde honom bara för att han inte tkt det va kul på trav längre ! Så vi köpte honom som ridponny :) Men han var typ inte alls utbildat elr något och han stannade bara och backade ändå vägen hem till stallet igen ! Och ja som va 9-10 år fatta ju ingenting ;) Men vi fick lite ordning på honom innan vi va med om en hästolycka ,Peppe skadades inte ,men något satt sig i hjärnan på honom och han va aldrig sig själv igen !!? Asså han blev inte dum i huvudet eller något ja han blev bara mkt mkt värre ! Men jag klarade inte av honom och tappa intresset :( så vi sålde honom till ett par som deras 5 åriga dotter skulle rida eller dom skulle gå promenad med honom när hon red! Men sen har min mamma försökt o ringt till dom men dom svarar inte?:/ Så ja , men kan du inte berätta lite om Juventus ?:)

fijalar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Kajsa!! Det va mig du köppte peppe av, Det stämmer att peppe inte tyckte travet va så kul o inte ridbanan heller, han älskade o galopera på ängen, spec ihop med gammla fijalar som då levde .Dom som köpte peppe av er tog kontakt med mig, ska kolla om jag har papperna kvar o vart han bor,men har för mig att det va uppåt i landet.

kajsaochkayla
0

Hej , Jag hoppas att han har det bra hos nya ägaren !:) Haha det kommer jag ihåg att Peppe Bara ville galoppera på en äng ;) Annars var han envis som en liten åsna !;) Men han var så mysig och snäll att gå promenader och bara mysa i stallet ! Men vi passade inte så bra i ridningen :( Men han har det säkert jätte bra hos hans ägare nu !:) Men skulle gärna vilja åka och hälsa på honom :)