Ronja Min rek 2.25,8 Säljes!
Ronja Min 4968
Gotlandsruss sto f. 2006 Gulsvart 128cm
e. Clant 454 GI-prem 41p rek 2.19,1
u. Gotia 3499 Dipl 43p ue. Birk 447.
Detta är en syster till b.la gdk Panter 593 rek 2.05,3, Polover rek 2.07,8, O'Gallant rek 2.08,5, Mollica 2.09,3 & Melvin 2.27,0.
Travresultat 32 starter 0-0-4 rek 2.25,8v 2.28,8a 1.825kr insp sänkt sig 9sek iår, tävlade senast på Visby 25/8!
Van att åka transport & tävla på olika travbanor.
Premierad 2009 med 98878=40p & Diplom.
Tävlad i hoppning, precisionskörning mm. En riktig allroundhäst! Har en riktigt fin stam som representerar många ponnytravare & guldhästar!
Har pass & chipp. Är i tävlingskondition, bara att starta. Passar till trav/ridning/ körning mm.
Är fri från skador, fång & eksem. Säljes endast p.g.a. hästminskning.
För mer info vänligen kontakta: Erik Kallings, Gotland tel 070-7561058 kallings_1@hotmail.com
Ronja är en mycket allsidig dam tävlat förutom i trav även hoppning och precission. Hon har under flera år varit med i travskolan på Skrubbs i Visby
Utvecklingsbar!
kontakta Birgitta Kallings då Erik inte hinner svara birgitta.kallings@hush.se 0707757632
Putt
fina Ronja
Igår tog Ronja sin första seger!
Kom igen nu gott folk!
putt
Börjar troligen på ridlektioner i veckan med sin ryttare
Tränar på
putt
Ronja lånas inte ut!
putt
Ronja går på ridlektioner varje vecka och körs regelbundet!
Ronja är en OTROLIGT fin häst!! Jag har själv ridit och kört henne och hon är helt underbar! Iår har hon sänkt sig flera gånger, och jag tror hon kan sänka sig ännu mer! Den som köper henne, blir inte besviken!!! Kan bjuda på en bild lite senare! ;D
// Lina
Pris?
Ronja flyttar till Stockholm i morgon! Såld till en satsande ponny familj!
Åå vad roligt. Har verkligen hoppats någon ville ha henne.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus