Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1213 ggr
sjofreden
0

GAMLA segerbilder?

Är det någon som vet om det går att få tag i segerbilder från 90-talet?

Bilder togs ju redan då förståss men har de arkiveras någonstans?

StuteriSolo
0

Det är nog de enskilda fotograferna som har arkiv isåfall. Knepet är väl bara att hitta vem som fotat på aktuell bana och om denna person har kvar negativ/bilder. De flesta fotofirmor har säker arkiverat allt, kan inte tänka mig att de skulle kasta bort negativ Skrattande

Fast man vet ju aldrig, platsbrist kan få oanade följder…

Tusen
0

Kolla om du kan få tag i Janne Mandahl på något vis. Han fotad ju rätt mycket på den tiden. Speciellt på Sundbyholm och Solvalla.

tomj
0

#0 Vad eftrsöker du för bilder????

sjofreden
0

Är mest intresserad av bilder från Solvalla, St. alby, Eskilstuna och Romme från 92-94.

StuteriSolo
0

Någon speciell häst? Jag lär ha ett och annat foto då vi hade mycket starthästar de åren och körde på de banorna. Några seriösa segerbilder lär det dock inte vara Skrattande

sandraedv
0

Jag skulle också vilja få tag på info och bilder om en hingst Manolito X Tävlade på 90 talet :)

Johanna-Granberg
0

#3 Vet att du var på Sundbyholm för flera års sedan, kan det ha varit -98 el -99 och fotade våran svarta hingst Kasper som gick kval lopp då. Är det några bilder som du har kvar??

einarsson
0

#6 Jag känner Paulina Nilsson som hade "Manne" han stod några år hamma hos oss. Har kanske någon gammal bild på honom. Annars kan jag fråga "Pauli" hon har ju säkert. Fråga även Ritwa Elofsson (Farmen här på ifokus), hennes bror körde "Manne" som unghäst.

sandraedv
0

#8 Ååå va kul :D