onödigt x3
Jaoo ganska faktiskt..

damp.. igen.. OM du MÅSTE lägga in sånnahär inlägg, (vilket är välldigt onödigt!) lägg allt i samma.. det är drygt!

skitbra inlägg, iaf om man jämför med dom som handlar om viken färg man har på nosludden

#4 vadå, finns det nått sånnt eller? haha

ah eller det kanske var pannbanden eller nåt ;)
Gud va intressant.. jag kan knappt bärga mig till nästa bild du lägger ut.. Ska de bli när du rider eller kanske till och med när du står i hagen med hela TVÅ hästar omkring dig… to be continued!
Gud va intressant.. jag kan knappt bärga mig till nästa bild du lägger ut.. Ska de bli när du rider eller kanske till och med när du står i hagen med hela TVÅ hästar omkring dig… to be continued!
Men skärp er alla! Spelar det så stor roll då? Engagera er i något bättre! Om ni verkligen inte vill ha kvar den här tråden så länge, uppdatera den inte då!
NU skärper NI er ALLIHOP!
ALLA medlemmar har rätt att skriva här, även de som inte tycker som NI! Är man otrevlig mot andra medlemmar så riskerar man att få skrivförbud… Vem vill ha sajtens första?
Vilken fin häst du har. 
Vet ni vad jag tror? Jag tror att Bonan lägger in sina första trådar så att hon kan få ett fotoalbum. Hon är inte den första som lägger sådana trådar. Så sluta att hacka.
#12 Men man behöver inte skapa nya forum utan det räcker med att man skriver inlägg..

jättetjusig häst!!

Vi har en sång vagn till vår minishettis tror jag (: (fast mindre xD)

Jättefin häst! :)
# 12 Jag håller med, sluta hacka!
Oj, förlåt, jag visste inte att jag laggt in det? det måste jag ha gjort när jag inte visste hur man gjorde här, sorry :(
Det är ingen fara, Jag förstår att du är glad för din ponny. Han är jättefin.

Supåer fin Ponny ^^

fiin häst:)

om man tycker det är onödigt kan man ge fan i att kommentera.

#22 SANT! =)
Jättefiin ponny ^^

Vilken fin ponny!!

#10 Tack!