Nya hjulsidor!
Hej!
Har helt nya oanvända hjulsidor som bara ligger då jag fick fel stl när ja beställde! Jag skulle ha 28" (storhäst) men fick för små, stl 24" el 26" kan mäta dom om intresse finns för dom?
dom finns i stockholm.
=)
Vad kostar dom och vad är det för storlek?:)
Jag mäter dom i eftermiddag bär jag kommer till stallet:) Ringar och skruvar medföljer, dock fick jag bara 3 pack med dom så de behövs en ring och skruvar till den, Men 4 st sidor är de iaf :) Vart finns du? Tänkte om dom skall skickas isf
Jag mäter dom i eftermiddag bär jag kommer till stallet:) Ringar och skruvar medföljer, dock fick jag bara 3 pack med dom så de behövs en ring och skruvar till den, Men 4 st sidor är de iaf :) Vart finns du? Tänkte om dom skall skickas isf
Jag finns i tingsryd , skulle du kunna skicka en bild :)??
Hej! Nu har jag mätt dom , dom är ca 58 cm i diametern, la dom mot ett sulkyhjul som är 26" så dom är 26":) De är 4 sidor 4 ringar Dock bara skruvar till 3 ringar men skruvar finns billigt att få tag i:) Har fotat dom men kan inte lägga upp dom här då jag sitter genom telefonen:/ Men skicka ett mail till mig så mailat jag dom där:) madelene_e_55@hotmail.com
Var har du köpt dom? du borde kunna byta så det blir rätt. och framförallt få skruvar till.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Köpte dom av en privat person som hade lagt ner verksamheten
Du behöver inte skicka någon bild för dom blir förstora..:(
Ah va synd :(