Avkommer Rosenhälls Beata/Darius Roll
Är stolt ägare till Rosenhälls Beata 5342.
Beata har sju föl efter Darius Roll.
2002 Halloween Dar
2003 Jaguar Dar
2005 Olympia Dar
2006 Qruella Dar
2008 Amor Dar
2009 Ekslätts Twilight
2010 Ekslätts New Moon
Undrar var dom finns? hur dom går på travet? all intressant info, även foton.
Kan du hjälpa mig?
Foto: Rosenhälls Beata med Trolldalens Jemma f-12 E: Manicken 567
Mari / Finns på facebook: Trolldalens Sadelmakeri & Stuteri
Min syster har Ekslätts New Moon, finns i småland :)
Fanny Henriksson
Olympia Dar finns visst i finland har jag för mig

Det stämmer att Olympia Dar är i Finland, vet tyvärr inte hur det har gått för henne , hon startade rätt så snabbt hon kom dit och gjorde 3 starter och sen bara 1 start tidigt i år, vet inte vad som har hänt med henne men har inte hittat någon mer info.
Olympia Dar kom hem till oss i september 2009 och dottern la ner mycket jobb och möda på denna lite speciella men underbara ponny ( men nog har man lite minne efter henne lite här och där) . HOn bodde hos oss tills hon såldes till Finland och lämnade våran gård i början på oktober. Hon gjorde sin sista start den 2 oktober hos oss och avslutade med en seger.
Hon är ju en ponny som behöver bo in sig och hitta rätt och som vet vad hon vill och inte vill .
Hej! Jag har sista avkomman efter Rosenhälls Beata och Darius Roll, Ekslätts New Moon. En väldigt bestämd dam som har en del hyss för sig, men som innerst inne har ett hjärta av guld. Men hon är som sagt under inkörning. Köpte henne för två år sen av systrarna Lundberg i Skåne. Och tanken är ju så klart att hon ska bli en toppentravare om vi har tur. Hon har alla förutsättningar för det så det hoppas vi på! Och så ska jag försöka få in en bild med när telefonen slutar krabba…
Och så glömde jag ju skriva att hon finns i Tingsryd, Småland.
# 3 Tack! Visste att Olympia fanns i Finland.
Någon kanske vet mer!
#4 Tack! Kul att få höra var New Moon fanns. Vi här i norrland håller tummarna inför hennes trav karriär. Låter som en bestämd dam, lik sin mamma då!

Hej,
Olympia är skadad men kan troligen tävlas på nästa år.

#7 ok , får hoppas att denna goa häst blir frisk från sin skada jag hade hört att de var något men inte hur allvarligt skadad hon var. Kan tala om att den damen är saknad här hemma i hagen

hej:D
vi har amor dar här hemma en bestämd herre älskar att jobba men när han inte får som han vill är han inte rolig haha ;) han har tävlat i år och fått resultatet: 2 vinster 2 andra plaseringar och 2 tredjeplaseringar en 5a och 2 diskningar:)
han är väldigt snäll i hanteringen älskar när man pyslar om han:)
Hej!
Jag har fina Ekslätts Twilight, en riktig kämpe som var 3:a i kriteriet i år på tiden 2:08:4. En riktigt fin kille som har mycket kvar och ge på travbanorna, han står i skåneland. Han startade 9 gåner i år med resultatet 2 segrar, 4 andraplatser, 2 treor som vi är riktigt nöjda med! Han blev också ut nämnde till årets 3 åring i SPTK här nere i skåne.
#9 Tack! Brukare kolla in Amor Dar på din hemsida, han är så snygg!Hoppas komma iväg och titta på honom någon gång när du tävlar.
#10 Tack! Ingen dålig utdelning för en treåring! Har sett på resultaten att han går riktig bra.Ska bli kul att följa honom nästa år. Lycka till!
Tack alla som ger mig information.
Nu är det bara Halloween Dar f.2002 och Jaguar Dar f. 2003
som jag inte hört något om.
Någon som vet var dom finns?

#11 ja de får du göra :D kul att du tycker de:D

Jaguar Dar finns i Alunda utanför Uppsala, har ej startat på travet.
#14 Tack! Är det du som har han? används han till ridning? kan du berätta mer.
#15 Så fin! Väldigt vacker huvud också.

hittade två bilder på Halloween Dar på zoonen.com, dock är de från 2005. Han kvalade som treåring, förmodar att han även tävlat.

#14, det var en kompis till mig som köpte honom, men hon flyttade hemifrån och det blev aldrig något tävlande. Tror inte han används för tillfället.
#17 Tack! Jo om jag inte har fattat fel så har Hallowen Dar travrekord 2.26,4 Har hittat han i något inlägg också men dom är flera år gamla.
#18 Tack igen!