Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: sptf-st
Läst 1732 ggr
Teja-Bea
0

SPTF's möten 24-25/11

Är det någon av deltagarna från PTF's möten på Arlanda Stad 24-25 november som vill vara vänlig och skriva lita om vad som sas och hände där? Jag skulle vilja läsa rapport från alla tre möten!!

Lite info för oss vilsna som inte deltog!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Tusen
0

Jag mailar dig en sammanställning

Teja-Bea
0

Åh va bra!! =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

giffan
2

Finns flera som är nyfikna.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Tusen
1

#3 Prata med din klubbs representanter. Glad

MagganS-B
9

# 4 Varför inte skriva lite om mötena här på ponnytrav i fokus, det rör ju oss alla, som håller på med ponnytrav på ett eller annat vis. Tycker inte att svaret var relevant! Inget är ju hemligt, eller? Obestämd

carsbo
2

#5 håller med

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

AlexandraGustavsson
10

# 4 om du ändå har en sammanställning som du kan dela med dig av till vissa, varför inte till alla som är intresserade av den?

Eftersom inte alla klubbar var representerade är det kanske svårt att höra med sin klubbs representanter…
Jag fårstår ju att det blir jobbigt om du ska skricka runt till alla som vill ha, men de är ju inte svårt att lägga ut så att alla som vill se kan se. :)

Tusen
1

Eftersom sammanställningen är på 5 sidor föredrar jag att låta bli. Worddokument kan dessutom inte laddas upp som fil.

Men det diskuterades nya regler angående starförbud, det valdes ungdomsrepresentanter, man gick igenom självkontroll och man presenterade SPTF´s förslag på nya montéregler. Sen fick man rösta men inte veta resultatet.

Det finns bildspel på SPTF´s hemsida och lite statistik som gicks igenom finns på följande länk.

Tycker fortfarande att ni ska prata med era representanter. De representerar ju er är borde vara skyldiga att rapportera till klubbens medlemmar, vad som sagts mer noggrannt än detta.

ryttarn
5

#8 även om inte ett worddokument går att ladda upp så kan du spara det som PDF vilket går utmärkt att ladda upp……

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

VeronicaP
9

Jag ska se om jag orkar sammanställa lite vad jag skrev från mötet när jag är frisk , just nu orkar jag inte.

Men de var ett trevlig möte med god stämning tyckte jag , positiv anda .

Alla fick tillfälle att fråga ST representant som var på plats även om de inte var så många frågor som kom upp.

Ungdomarna var väldigt nöjda med sitt möte och enormt positiva så kanske vi vuxna också skulle börja bli det och lyssna mer på de aktiva och de ungdomarna som faktiskt vill gå på möten och engagera sig .

Vi fick ju höra vad ungdomarna tyckte om montén och oftast så är de ju faktiskt deras hästar som går och de borde ju ha lite att säga till om kan man tycka. De ville ju i alla fall höja åldern från 10 till 13 år på Kat B ryttarna och fortsätta ha det till 25 år år , annars var de nöjda med förlsagen som gällde montén.

Sen kom de upp att vi ponny klubbar måste ju i tid prata med banan om hur de ska lösas med tävlingar mm bra samarbete med andra ord ;)

AlexandraGustavsson
3

#8 som jag skrev så var inte alla klubbar representerade vilket gör det väldigt svårt för de medlemmar som inte hade någon representant…

#10 Toppen om du skulle orka det!! och krya på dig:)