Nisse Säljes!
Rump-Nisse
Gotlandsruss bleksvart vthip hingst f. 2007
e. Clant 454 rek 2.19,1 GI-prem 41p
u. Titti 3802 G-prem 39p
ue. Kanel 442.
Utställd med 36p 2011.
Modern har lämnat Emilia rek 2.21,1, Vild Vittra utst 41p & Undis utst 41p, är även syster till bla Lottie 2.13,2 prem 40p.
Fadern har lämnat 4 diplomston, gdk Panter 593 rek 2.05,3 samt Polover rek 2.07,8, O'Gallant rek 2.08,5, Mollica 2.09,3, Ronja 2.25,8 & Melvin 2.27,0 mfl.
Denna kille är en kopia av sin pappa Clant & sin bror Panter 593!
Hanterad, van vid träns, inkörning är påbörjad. Säljes till någon som vill fortsätta inkörningen. Blir vad man gör honom till. Passar till trav/ridning/körning mm.
Är vaccinerad, har pass & chip. Fullt frisk.
Kontakt: Erik Kallings, Gotland tel 070-7561058 kallings_1@hotmail.com
Puttar upp denna snygging! 
Nisse är mycket samarbetsvillig har jobbats med tömkörning på volt- tar för sig och gör rätt!
typisk sporthäst!
Han är inte helt olik Panter faktiskt. Jag tycker han ser toppenfin ut. 
Så himla snygg, hadde jag haft stort stall så!!
Min syster har haft både Panter & Polover samt debuterat med dem på travet & rekommenderar VERKLIGEN Clant-avkommorna. Dom är kloka, rara & mkt tillgivna. Riktigt bra kör & ridhästar så passa på om ni vill ha en bra häst som syns i mängden!
Shiiit vad snygg han är!!
#7 Ja Panters humör är helt OTROLIGT! Coollugn fastän det står brunstiga ston en halveter ifrån honom. Jättesnäll i alla lägen och en riktig mysponny. Han är dessutom jättesnäll mot andra hästar och kan t.o.m. gå tillsammans med valacker på vintern trots att det går ston i hagen brevid.
Så är Rump-Nisse hälften så rar och arbetsvillig som Panter så kan jag inte annat än rekomendera honom.
Hygglig kompis just nu går han ihop med sin lillebror Lillklippen Hingst också!
Kom igen nu gott folk!
Kom igen nu gott folk!
f****n så snygg han är, hade jag haft pengar så had jag utan tvekan slagit till!
Asså han är helt sjukt fin! Shit Asså!!
kontakta Birgitta Kallings då Erik inte hinner svara birgitta.kallings@hush.se 0707757632
Putt
Ingen som gillar Nisse?
puttar upp för en super snygg ponny, man är lagom sugen!!
men pengarna finns inte…..
lättlärd och naturlig balans
putt
vill gärna flytta hemifrån
puttar upp fina nisse!
puttar
putt
putt
Hade han varit 2 år hade jag köpt honom! Han är så otroligt snygg, helt otroligt!!
putt
Nisses storebror Panter har startat i sin första dressyrtävling kolla hans bilder!!! Urläcker!
Nisse vill jobba!
Det blev inget av med försäljning till Norrland så nu gör vi nya tag med fina Nisse!
Igår flyttadde Nisse till Norge! Hans nya familj kom och hämtade honom på Gotland! Hedda 12 år ska nu med hjälp av mor sin köra in och satsa på travet!
#31 vad kul! :D Han är ju så otroligt snygg! Lycka till! :)
Vi önskar Nisse och Hedda all lycka till i Norge.