Russ sökes
Jag är en tjej på 13år som söker ett russ att köpa eller låna. Jag har tävlat i 2år men har hållt på med trav i ca 4år. Gärna ett lite större russ som också går att rida.
Vad söker du hos hästen, vill du ha en 2åring (som blir 3år 2013) som du kan starta nästa år? eller en färdig häst som har tävlat?
Gärna en 3åring som kan starta nästa år.
vi har en tömmkörd rejäl 2åring till salu. Han är travreggad och hanterad med bra stam. Är även valack. Dock ej helt inkörd säljes till ett bra pris.

Du skriver att du vill ha ett större russ som du kan rida. När vill du kunna rida russet?
Vi har ett tvåårssto (3år 2013 som redan nu är en rejäl dam och när det är dags för inridning hösten/vintern 2013 så kommer hon säkerligen att bli fin även till ridning! =)
Tejas Silverticka e.Silverboy u.Kremla ue.Munter
126cm. Inkörd och klar!
Här nedan ser du flera kortfilmer på Ticka!
http://app.s2.talkfusion.com/fusion2/view.asp?MjkxMDg2OQ==_15714986
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Kan även tillägga till #4 att Munter är en bra hingst där 33% av hans startande avkommor har gått under 2.00,0 min!! Han har b.l.a ämnat: Aida Roll rekord 1.43 som vunnit Sm, Guldstoet, Elitloppet… Fergus, som jag sett har gått 1.47,3. Korsnäs Brådis som har gått 1.50.0. Tequila rekord 1.49,5. Ernst Masot rekord 1.44,0. Linn Ess rekord 1.47,9. Och massa mer, massa kanoner!!
#3 Har du några bilder?
#4 Jag vill variera mellan att rida och köra.
hej jag har en 4 års hingst som har starta en gång han är en trevlig häst att jobba med ring för mer info christer Allgunnens ponny stuteri mobil 070 6333233
#6 kan jag få din mejladress så skickar jag bilder

#6 Jo jag förstod av ditt inlägg i #0 att du både vill rida och köra. Men vill du kunna börja rida direkt?! Om du tar en 3-åring så bör ju den ridas först till hösten/vintern..
Funkar det??
#8 Jag har skickat ett pm.
#9 Om det är en 3åring så väntar jag tills den är inriden.

#10 Tack då vet jag.

Hej jag har en 3åring Marilla Skott som är E Korsnäs Brådis Lämnat bla Lanso Ess rek 1.46 U Martisse som lämnat bla duktiga Marissa Skott Som gick 2.01 som 3åring.
Marilla är ca 126com hög inkörd och väldigt snäll att köra,lasta,sko,trafiksäker och snäll att klippa.
Hör av dig för mer info. Mvh Anne
Kan även tillägga till #12 att Körsnäs Brådis har själv gått 1.50,0 och 31 % av hans startande avkommor har gått under 2.00,0!! :D