Russ sto säljes
Prizma
Ett ljusbrunt sto med toppstam säljes. Mankhöjd 1.20.
E. Skärmnäs Pigall e. raider. Skärmnäs Pigall har ett travrekord på 1.47,5 och är även visad med 41 poäng.
U. Pozzi e. Polar u. Zita ue. Cedrik. Pozzi har ett travrekord på 1.58,6. Prizma är hennes första föl. Cedrik har även han lämnat bra avkommor så som Chuchundra, rekord 1.45,2 och Cesita som i sin tur av lämnat avkomman Celine, rekord 1.51,6.
UE. Polar rek. 1.42,2. Polar har bland annat lämnar avkommor så som Mareld, rekord 1.40, Petro, rekord 1.50,7 och Fantastic 1.49,3 bara för att nämna några.
Prizma är vaccinerad, regelbundet verkad och skodd. Hon är chipmärkt och har pass.
Har hunnit göra två starter hittills med rek. 2.49,2. Startar på Mantorp den 26/8.
Pris diskuteras vid intresse.
Kontakt: Sophie Boodé
0700123789
Mail: s.boode@hotmail.com
Hur gammal är hon? :)
Kollade startlistan från Lindesberg den 3 juni….
Hon är född -09, alltså 3 år gammal =)
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
ja det stämmer, hon är 3 år :)
Fler bilder? Vart står hon? Pris? :)
#5 jag har pm:at dig :)
Uppdatering: Prizma sänkte idag sitt rekord med 9 sekunder och har numera rekordet 2.40,2
#6 såg det :)
tror du att hon blir större? :)
#9 ja det tror jag med största sannolikhet att hon blir. 1.20 var hon i mars/april när vi mätte henne och hon har växt en del sen dess och är fortfarande rätt så överbyggd. Så hon kommer nog växa lite till :)
putt putt :)
Fler bilder? :)
#12 min dator, med alla bilder på är inlämnad på service så jag kan tyvärr inte skicka några bilder för tillfället.
#13 aha
uppdatering : Prizma startade igår på eskilstuna och kom 5.a på nya rekordet 2.36,0
Finns hon kvar? :)
#16 ja, hon finns kvar. var det du som hörde av dig imorse till min mobil?
Yes det var det.