Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 575 ggr
Elsastubin
4

God Jul och Gott nytt travår!

Jag har haft ett så otroligt roligt 2012 inom ponnytravet. Jag har haft en dröm att få vara med i monte sm.

Jag har ridit 6 montelopp med resultat 4 vinster. Och bakom dom 4 vinsterna finns en tredje och en sjunde plats i monte sm 2012!!

Jag vill tacka några människor:

Mamma och Pappa som ALLTID ställer upp på ALLT i ALLA lägen <33 Bästa någonsin <333

Och så får vi ju verkligen INTE glömma Cecilia Karlsson och hennes snälla familj. Cilla är tränaren och ägaren bakom fina Micklo Nick, russet som jag fick rida i sm. Jag har även tagit 2 vinster med Micklo. Och Sandra Johansson som låtit mig rida hennes fina L.A Neo. Vill verkligen tacka er, verkligen! :) Ni är så snälla <3

Tack 2012, och nu taggar vi 2013!!! :)

GOD JUL OCH GOTT NYTT TRAVÅR ALLA! :)

//Elsa

ceciliakaarlsson
0

men gu va go du är elsa! du är så otoligt duktig! hoppas ni har haft en trevlig jul, ser verkligen fram i mot nästa år då vi ska vara lika duktiga!:D kramkram

Elsastubin
0

#1 Ja det har varit jättebra! :D Hoppas ni också haft en bra jul! :D Ser också jättemycket fram emot nästa år, ska bli jättejätte kul! :D Kram

MagganS-B
0

Lycka till 2013 Elsa!

Elsastubin
0

#3 Tack Maggan, och du med, med dina fina uppfödningar! :)

palomia
0

Gott nytt år önskar dina småttingar i hagen och jag själv också.

Lycka till nästa år på banan och hoppas vi ses här nästa år också =)

Elsastubin
0

# 5 Gott nytt år du också Annika! :D Självklart kommer vi nästa år igen till de nyblivna 1 åringarna :D Lycka till du också med dina finfina uppfödningar :) Kram Elsa