Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1757 ggr
Frida-Lamell
0

Tävlingar 2013

Hej!
Kanske en konstig fråga men är lite förvirad med tävlingskalendern.. kommer den att komma upp på www.travsport.se eller www.sptf.nu? Eller bägge delarna? Tacksam för svar :) Sen är det någon som vet på ett ungefär när den kommer upp??        Tack på förhand Frida

~Ponnytravkusk såklart ;)

VeronicaP
0

Det kommer ju inte att komma upp någon förrens efter den 24 januari har ju jag förstått det som om man läser på SPTF

Frida-Lamell
0

Okej, tack så mycket :)

ostsiv
0

Den har gått ut till klubbarna, vad jag förstår.Sen ska deras synpunkter och ev. ändringar läggas till. Vi får ge oss till tåls :)

savrarpstuteri
5

Den är ute hos klubbarna nu i version två. Jag tycker den ser riktigt bra ut och att gott samarbete skett för att undvika krockar Glad!

Hoppas fler än jag tycker likadant Skrattande!

Frida-Lamell
0

Okej,tack så hemskt mycket för bra och snabba svar :)

#4 tycker som du helt klart :)

Barrow
0

Varken ver 1 eller ver 2 har kommit till Axevalla Ponnytravklubbs mail. Ver 1 har vi fått av travbanan.

savrarpstuteri
0

#6 De mailen har gått till travbanorna . Kolla med er så får ni säkert version 2 Glad!

Barrow
0

2012-12-31 21:12 #7 skrivet av savrarpstuteri

#6 De mailen har gått till travbanorna . Kolla med er så får ni säkert version 2 Glad!

Vet inte varför detta svar inte var för alla men våran travbanas sekretariat har varit stängt sedan 22 dec. Varför får inte klubbarna det tillsänt sig också. Skicka mail kostar inget.

ekbacka
1

#8 Därför att det nu är sällskapen som tagit över ponnytravet.

I vår klubb har vi samarbete med sällskapet, vi har utsett en ansvarig på ponnysidan som har kontakten, dit lämnas det som rör ponnytravet.

Sedan går vi i ponnyklubben igenom detta, tävlingskalender, proppar, mm. Sen lämnar vi våra synpunkter till sällskapet som meddelar Rikard vad vi tycker.

Detta funkar jättebra hos oss. Ni kan kanske ordna något sådant samarbete med ert sällskap också??

// Sanna HPTS

Tusen
1

#9 Låter toppen med ett sådant samarbete. Man får hoppas att fler sällskap tar hjälp av och även släpper in ponnyklubbarna.Glad

savrarpstuteri
0

#8 Nu fattar jag inte…..? Mitt svar lades in så att alla kunde läsa?

Barrow
0

Det har blivit nåt så att sista kommentaren måste man vara inloggad för att seObestämd Fattar inget

savrarpstuteri
0

#12 aha…..den moderna tekniken…….Flört!