Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 5055 ggr
rebeccajansson
1

Laupar kat B Säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Laupar

(betyder löpa/springa på gotländska)

Gotlandsruss f.2010 Valack brun frysm 027 är mkt välväxt & rejäl blir maxad.

e. Lego-Lasse 603 (vår egna hingst) premierad med 42p, tävlad i ponnytrav endast två säsonger rek 2.13,5 med segrar & placeringar.

u. Bridget 4399 prem 40p 2ggr. Lillasyster till b.la Nogger 2.01,2 (11segrar & över 11000kr insp) samt Bigga Berta rek 2.09,0.

ue. Junisorken 484 rek 1.43,7a med 119005kr insp, vinnare av b.la Svenskt travderby, 5års mästerskapet, SM 97 mm.

Laupar är hanterad, van att åka transport & bli verkad. Har pass & chip/vaccinerad. Är travreggad i sptf. Inkörning är påbörjad. Kommer att passa utmärkt till trav & monté då han är av "sportmodell".

Står på gotland men transport till fastlandet går enkelt att fixa till ett bra pris.

Kontakt: Felicia J.Åkerblom tel: 070-7947190 hem 0498-35080. För bilder mejla rebeccajansson-akerblom89@hotmail.com

Hemsida www.stalluppgarde.n.nu

rebeccajansson
1

Min pappa Lego-Lasse startade på Visbytravet går & sänkte sitt rekord några hundradelar. Han är i fin form. Jag vill gärna flytta hemifrån & börja jobba! Jag är snäll att tömmköra & helt orädd i trafiken.

rebeccajansson
1

Huvudbild på fina killen!

Inte en enda spekulant? vad är detta???

Pris 10000:- är påbörjad inkörning är supersnäll!

Pappan har nytt rekord 2.10,7

rebeccajansson
1

Puttar Upp! Finns ännu kvar pris 10000kr!

rebeccajansson
1

Puttar upp sorken, som vill flytta hemifrån!

rebeccajansson
1

Puttar upp!

Med en pappa som Lego-Lasse rek 2.10 (23starter) samt SM-Vinnaren Junisorken rek 1.43 som morfar så tycker jag ialf att denna kille är bra travstammad. Pappan är mkt okomplicerad & har aldrig fått rapporteringar på travet, även mamman som är lojstasto har meriterade syskon.

Han säljes till priset 10000kr då vi skall endast satsa på våra avelsston!

rebeccajansson
1

Puttar upp, är det verkligen ingen som vill köpa denna fina & rara kille? han kommer att bli en fantastisk rid & körponny. Är lugn & mysig älskar att pussas. Han gjorde ingenting första gången vi satte på honom sele & träns. När vi tömmkörde honom så gick han av egen maskin precis som om han varit tömmkörd 20-30 gånger.

rebeccajansson
1

Ingen som vill ha en fin valack att matcha till kriteriet 2013?

rebeccajansson
1

Inget större sug efter 2åringar…

Skall tömmköra o fota honom i helgen. Lägger ut bilder såfort jag hinner. Lägger sålänge upp en bild på Laupars superfina pappa Lego-Lasse som flyttat till Norge. En underbar & klok häst som vi jobbat med från början på travfronten. Laupar är lika snäll & lättlärd som sin pappa. Tror starkt på Laupar som ger sin köpare hela sitt hjärta!

Birgitta Kallings
0

fin och trevlig uppsyn!

rebeccajansson
1

Puttar upp med kort taget igår.

rebeccajansson
0

Ingen som vill köpa fina Laupar?

rebeccajansson
1

Puttar upp än en gång!

Bild på Laupars fina morbror Nogger rek 2.01,2 som tagit 11 segrar & drygt 11000kr insp på travet.

Det är fina & rejäla russ som kommer ur Laupars möderne bra trav & ridhästar! Så passa på!

rebeccajansson
0

Pris kan eventuellt diskuteras vid snabb affär.

vin-eli
0

Han ser superfin ut. Är jättesugen.

rebeccajansson
0

Han är superfin

rebeccajansson
0

Finns fortfarande kvar! Kom igen nu! ingen som vill satsa på Kriteriet 2013?

ragnadis
0

Är jätte sugen men vi har inte råd än Rynkar på näsan Hur hög är han nu?

rebeccajansson
0

Svårt att säga 126 ungefär men jag tror inte att han går över hans pappa var 124 & mamman 127cm. Hans mormor lämnade russ runt 128-129cm.

rebeccajansson
0

Laupar är ännu kvar. Han säljes till ett bra pris. Är rejäl med låång kropp. Blir kanon för ridning & körning. Lägfger ut bilder + film efter nyår.

Mattanoali
0

Är väldigt intresserad av honom. Har du några filmer på honom?

rebeccajansson
0

#20 Det finns film på min facebook, på loggen. Vi lyckades inte ladda upp på youtube då den strulade. Du kan skicka vänförfrågan till Rebecca Åkerblom (jag har min 1årige son som profilbild) så kan du se den :)

Elsastubin
0

Vad fin han är!! :)

rebeccajansson
0

Ja det är en stor & rejält Gotlandsruss. Honom kan man rida i många år.

Mattanoali
0

#21 okej :)