Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 1570 ggr
rebeccajansson
1

e. Lego-Lasse 603?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Är lite nyfiken om det finns någon här på denna sida som har en avkomma efter min hingt Lego-Lasse 603?

Lägg gärna ut bild!

rebeccajansson
1

Är det ingen här som har en avkomma efter honom?

MiiaaK
2

Joo jag såklart, Myssle broman :)

rebeccajansson
0

#2 Lilla Myssle. Visste du att Myssle är vissla på gotländska. Han mor heter Vissla, mamma tyckte att det var fint.

Förhoppningsvis så startar även Rännar e. Lego-Lasse på Solvalla i sommar elr i Höst.

MiiaaK
0

Japp de visste jag , tycker det är fint :) Jaså vad kul! Hade också jätte gärna se fler här efter Lego- Lasse :) Jaa vårt mål är att komma ut i travet detta året! Vi få se hur det går men ett kval blir det iallafall :)

rebeccajansson
0

Det blir nog tyvär dåligt med Lasseavkommor på travet. Jag har gjort vad jag har kunnat för att få ut så många som möjligt.

Här är ett kort på Rännar från i somras ialf. Tror han var ute en vecka på annons sedan blev han tingad. Jag tror starkt på både Myssle & Rännar. Dom är rejäla pojkar.

rebeccajansson
0

Här har du ett kort på Myssle från samma dag som ovan. Tog ett kort som minne. Du får gärna behålla detta om du vill :)

MiiaaK
0

Vi få tro på dessa pojkar då :)! Jag tror på Myssle!!

Traven har han redan i grunden så jag tror han blir en jätte fin travare bara huvudet vill med.

Men han är ju hur cool som helst, gick in i garaget genom dörren idag när vi släppte in dem x) (han går lös själv in i stallet från hagen).

Jag ska iallafall göra mitt bästa för att han ska komma ut i  travet!

MagganS-B
0

Måste ju finnas en hel del efter honom eftersom han gick på Heden, men kanske har en del försvunnit "ut i tomma intet"…….alltså köpts av folk som inte finns här på Gif! Synd!

Faradiba
0

Jag har två som vill till start om det finns en kusk som vill köra Skrattande

rebeccajansson
0

#8 Jag tror nog som du att flera försvunnit men några har ialf visats. Jag får väl hålla ögona öppna i ett par år, alla kommer ju inte ut som treåringar heller.

#9 sätt ut en kuskefterlysning på ponnytrav.ifokus elr på en närliggande travbanas hemsida så får folk höra av sig till dig där dom berättar om sig själva, hästkunniga föräldrar mm. :) lycka till!

Faradiba
0

#10 jo, har gjort det och fått iaf ett intressant svar. Håller tummarna för det Skrattande