e. Lego-Lasse 603?
Är det ingen här som har en avkomma efter honom?
#2 Lilla Myssle. Visste du att Myssle är vissla på gotländska. Han mor heter Vissla, mamma tyckte att det var fint.
Förhoppningsvis så startar även Rännar e. Lego-Lasse på Solvalla i sommar elr i Höst.
Japp de visste jag , tycker det är fint :) Jaså vad kul! Hade också jätte gärna se fler här efter Lego- Lasse :) Jaa vårt mål är att komma ut i travet detta året! Vi få se hur det går men ett kval blir det iallafall :)
Vi få tro på dessa pojkar då :)! Jag tror på Myssle!!
Traven har han redan i grunden så jag tror han blir en jätte fin travare bara huvudet vill med.
Men han är ju hur cool som helst, gick in i garaget genom dörren idag när vi släppte in dem x) (han går lös själv in i stallet från hagen).
Jag ska iallafall göra mitt bästa för att han ska komma ut i travet!
Måste ju finnas en hel del efter honom eftersom han gick på Heden, men kanske har en del försvunnit "ut i tomma intet"…….alltså köpts av folk som inte finns här på Gif! Synd!

Jag har två som vill till start om det finns en kusk som vill köra 
#8 Jag tror nog som du att flera försvunnit men några har ialf visats. Jag får väl hålla ögona öppna i ett par år, alla kommer ju inte ut som treåringar heller.
#9 sätt ut en kuskefterlysning på ponnytrav.ifokus elr på en närliggande travbanas hemsida så får folk höra av sig till dig där dom berättar om sig själva, hästkunniga föräldrar mm. :) lycka till!

#10 jo, har gjort det och fått iaf ett intressant svar. Håller tummarna för det