Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 2749 ggr
Slätthans
1

Toppstammad 2-åringshingst Säljes

Slätthans Nils -10 e.Darius Roll 1.45 u.Slettans Rozzy ue.Raider 1.42 uu.Springlette 1.57 uue.Ernst Springfält 1.58 uuu.Lafiette 1.57 uuue.Dröm J:r 1.51.

Modern syster med:                                                                                Släthans Tinny 1.56 Kriterievinnare med ca 80m o Sprintermästartvåa, sen tog tävlingskarriären slut pga fraktur i bakknä orsakat av yttre åverkan (spark?)

Slätthans Ritzy 1.54 Kriterievinnare, Sprintermästartvåa, Derbyfyra o 5-årsmästartrea 2012 (se loppet under annar inlägg här).

Tiffy 1.49 Kriteriefemma, trea i 5-årsbaggen o har hela karriären tillhört toppen

Slättans Racy 2.01 Tillhörde de snabbare som 3-åring men tävlade inte regelbundet

Lafiette vann bl.a 5-årsmästerskapet o Guldstoet o ur hennes linje kommer förutom ovanstående: Jagga Ess 1.42 avelshingst, Alva Race 1.47, Jullette 1.54, Jecson 1.56, Emilette 1.57, Nätack Less 1.58, Jaris Ess 1.59 oAlize 1.59.

Slätthans Nils är korrekt i benen har alla möjligheter att bli en konontravare. Han är dagligen hanterad sen födseln och har fått mineraler hela uppväxten, även på betet. Seriösa ringer 0707913465, Mikael Blücher eller mailar hovslagarmicke@gmail.com

Elsastubin
0

Vad gick Slettans Rozzy i trav? :) Har du någon bild på honom?

Slätthans
0

#1 Hon är ostartad pga en halsoperation som gick fel, enl. veterinären på ATG-kliniken inget som är ärftligt men jag ville inte göra om operationen då tiden började springa från henne, jag vill se att de kan prestera som unghästar för att se anlagen, tror inte att meriter som äldre har så mkt avelsvärde för travet. Hon tränade 2.25 som ostartad. Jag mailar bild för jag lyckas inte få in den här…Glad

MagganS-B
0

Jaris Ess har rekord 1.53,1, 16 segrar på 22 starter!

Slätthans
0

#3 ok… ännu bättre Glad

Slätthans
0

#1 Har mailat dig…

Sara-Juventus2
0

Micke, vad säger frugan om att du ska sälja han ;)

Sara-Juventus2
0

Jag har bilder på rozzy! Och som sagt hade hon kunnat starta hade hon varit minst lika bra som ritzy och tinny! En riktigt positiv häst som gick fantastiska tider trots hennes "handikapp"

Slätthans
0

#7 Ja, hoppas hon får visa i aveln istället hur bra hon är…

Sara-Juventus2
0

#8 precis!

Slätthans
0

Putt

Slätthans
2

Darius Roll är morfar till vinnaren o far til trean i Kriteriet i år…

Slätthans
1

Annons med bild finns nu på hästnet, inlagd 121007

Slätthans
2

Storasyster Slätt La Mindy (3år) vann i söndags på fina 2.19, vi grattulerarSkrattande

Slätthans
0

Denna fina nyblivna 3-åring är kvar