Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 1178 ggr
Mandah
5

Sälja vinnartavlor?

Hej!
Jag har haft lite funderingar om att börja sälja vinnartavlor till alla ponnytravare som vill ha det. Men finns det något intresse att köpa sådana?

Jag tänkte isåfall bygga upp en hemsida och göra ett par olika mallar av vinnartavlor så man där efter kan välja själv vilken mall man tycker är snyggast och så man kan även se hur de kommer att se ut.
Sedan gör jag den med bilder som ni redan har eller om det är någon tävling jag varit och fotat på och där man kan välja ut sina favoritbilder. Även resultat, tider och allt som är roligt att veta. Ram osv står jag för.
Vad tycker ni? :)

Stallmima
0

Jättebra idé  Skrattande vilka banor tänker du fota på??

Mandah
0

#1 Min hemma bana är Kalmar så jag åker mest runt omkring här, men ibland längre sträckor. Om detta skulle bli popurlärt så kan jag tänka mig samåka med folk som ska längre även om jag inte ska tävla för att fota också. Glad

OliviaL
0

Jättebra Idé!! Skulle lätt köpa:D

Mandah
0

#3 Vad roligt att höra! Skrattande

Emmelie93
0

Jag Skulle också vilja köpa! :)

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

MagganS-B
1

Bra initiativ!

AmeliaA
0

Ja vad kul de hade varit, hade absolut köpt tavlor då! :D

Mandah
2

#5,6,7. Vad roligt! Skrattande

Jag får börja bygga upp några mallar snart och göra en hemsida så det blir lite lättare att se allt på samma ställe osv. :)

Frida-Lamell
0

Jätte bra idé, hade ju köpt en tavla såklart :)

~Ponnytravkusk såklart ;)

Elsastubin
0

Jättebra ide! :) Fast jag bor inte runt Kalmar, men kom upp till Värmland och fotta någon gång! :D Skulle ju vara jättekul om du kom upp hit, då hade jag köpt :)

Mandah
0

#9 Vad kul att höra! :)

#10 Jag åker nog inte så långt upp härifrån troligtvis, men om du har egna bilder så kan jag göra vinnartavlor utifrån dem också. Glad

Elsastubin
0

#11 Ja, det var en bra ide! Glad

:

YoureStillTheOne
0

Jag  tycker det låter som en jättebra idé :) Och jag hade jättegärna vilja köpa isåfall :)

Mandah
0

Jag håller på att bygga upp hemsidan nu och göra lite olika mallar :)
Vad tycker NI är ett rimligt pris för en sådan?

Frida-Lamell
2

JAG tycker det beror lite på storleken, om dom är små eller om de är stora.. men tycker mellan 50 - 250 kr Glad

~Ponnytravkusk såklart ;)

Alexandra DI AX
0

Ja det är en Super duper jätte bra idé!! :D Jag kommer iallafall köpa av dig isåfall!! :)

EmmiieNilsson
0

jag hade också köpt :)

AmeliaA
0

Tycker som #15 skriver låter bra :)

Millaaann
0

Jättebra idé :) Jag började med att sälja vinnartavlor och även "vanliga" tavlor i höstas :) www.camillanborg.se

Mandah
0

Vad roligt att så många är så positiva, hemsidan jag har hållt på med nu ett par dagar är strax klar! Skrattande

Mandah
1

Inte helt klar än, men en bra bit påväg!

http://ponnytravtavlor.weebly.com/

OliviaL
0

#21 Jättefin sida, man hittar bra och jag ÄLSKAR dina olika vinnartavlor! :D

Dock skulle jag vilja kunna förstora bilderna så man ser de i större format, ett tips! Eller så kanske det bara är min data som är lite dum av sig ;)

Mandah
0

#22 Tack så jätte mycket! Det kan jag fixa så de blir större :)