Godkända stigbyglar?
Hejsan, skulle vara jättesnällt med lite hjälp :)
Jag har funderat lite på om dessa stigbylar är godkända för monte. Men pga att jag inte rikitgt vet hur man överför bilder från mobilen till datorn (hihi), så har jag kommit på en annan idé.
Här är en länk till en sida där dessa stigbyglar säljs: www.charlies.nu När ni är inne på sidan klicka på "häst", "stigbyglar" och sedan är det stigbyglarna på tredje bilden, över texten "Lättvikts stigbygel dan rider".
Då är alltså min fråga om de är godkända för monten? De säljs även på Färjestads Rid & Trav där jag såg dom först men hittade denna sida nu efteråt :)
Skulle verkligen uppskattas om ni bara klickade in på hemsidan och tog ett titt, tar endast någon minut :) Jag kan även lägga in mina egentagna bilder någon dag när jag fått lite kunnig hjälp ( ;) ) men de ser ju ut som dessa.
Skulle vara SUPERSNÄLLT om ni ville svara! :) Är det så att ALLA stigbyglar är godkända för monten förutom de med gummiband?
Tacksam för hjälp :) //Elsa
Ja. Dessa är godkända för monté.
#1 Vad bra! :D Men stämmer det att alla stigbyglar är godkända för monte förutom de med gummiband?
Ja alla vanliga i vilket fall. Hur det är med de nya som har magnetfäste osv vet jag inte men de flesta som finns för övrigt (utom de med gummisnodd) är godkända. Det är ju sagt så i alla fall.
#3 Okej, tack så jättemycket Tusen, du är alltid så hjälpsam! :D